Hvor jobber dere?

Jeg jobber også som lærer, og håper at jeg holder meg frisk slik at jeg kan jobbe helt frem til sommerferien. Jeg er kontaktlærer for 1. trinn. Hvilken klasse har du, og hvor langt er du på vei? Jeg er 4 + 3 i dag :)

En tredje lærer her, og håper på å klare å jobbe til sommerferien (er 4+4 i dag) :)

Bør jeg si ifra til sjefen at jeg er gravid nå så jeg kan slippe å jobbe med utagerende brukere? Eller er det trygt enda siden det er tidlig i svangerskapet? Er usikker om jeg vil si noe så tidlig, men vil jo føle meg trygg på at det lille i magen ska ja det bra:)

Skjønner at det er et dilemma. Mtp mulige utagerende brukere ville jeg nok kanskje gitt sjefen beskjed for å slippe utrygge situasjoner.

Jeg jobber også som lærer, og håper at jeg holder meg frisk slik at jeg kan jobbe helt frem til sommerferien. Jeg er kontaktlærer for 1. trinn. Hvilken klasse har du, og hvor langt er du på vei? Jeg er 4 + 3 i dag :)

Jeg er også lærer, kontaktlærer på 4. trinn. Jeg håper jeg holder meg frisk og rask ut skoleåret. Sommerferien starter jo den 17. juni. Har termin helt i begynnelsen i september så regner med at jeg ikke kommer tilbake etter ferien. Kjenner nå at jeg er veldig fornøyd med det.

Jeg jobber på røntgen på riksen :-) blir ganske bra tilrettelegging siden gravide ikke kan gjøre alle arbeidsoppgavene pga stråling til fostret. Men kan heldigvis gjøre det meste. Håper og kunne jobbe til perm ;)

Har kontorjobb så håper å jobbe så lenge som mulig. Men har vært sykemeldt de siste ukene i begge svangerskap pga bekkenet, så tror jo sannsynligheten for det er ganske høy, men håper jeg er en av de som er bedre tredje gangen

Sykepleierstudent. Skal ut i sykehusprakskis om 2 uker, er da 8uker på vei. Er veldig nervøs for å stryke pga kvalmen...

Forstår deg godt, i akkurat samme situasjon. Har måttet sykmelde meg fra vikarjobben hos hj.spl. Hvordan skal da dette gå..

Enda en lærer her :) håper jeg holder ut skoleåret, og muligens klarer de to ukene i høst før jeg skal ut i perm :D

Jobber på laboratorium med skadelege kjemikal, så eg blir nok pent plassert på kontoret for det meste :) forhåpentligvis slipper eg unna sjukemelding og spekulasjoner like tidleg som førre gong, då vart eg slått ut av kvalme allereie i veke 5 :confused:

Laboratorium og produksjon med alenenattskift på kveld og natt så blir nok litt justeringer på meg. Skal til lege i mårra for å høre mer, og sjefen vet det allerede mht sensoriske tester jeg ikke kan delta i osv.

Back
Topp