Snart4barnsmora
Betatt av forumet
Sykepleierstudent. Skal ut i sykehusprakskis om 2 uker, er da 8uker på vei. Er veldig nervøs for å stryke pga kvalmen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber også som lærer, og håper at jeg holder meg frisk slik at jeg kan jobbe helt frem til sommerferien. Jeg er kontaktlærer for 1. trinn. Hvilken klasse har du, og hvor langt er du på vei? Jeg er 4 + 3 i dag
Bør jeg si ifra til sjefen at jeg er gravid nå så jeg kan slippe å jobbe med utagerende brukere? Eller er det trygt enda siden det er tidlig i svangerskapet? Er usikker om jeg vil si noe så tidlig, men vil jo føle meg trygg på at det lille i magen ska ja det bra
En tredje lærer her, og håper på å klare å jobbe til sommerferien (er 4+4 i dag)
Så gøy!
Jeg er også 4+4 i dag
Moro! Blir det første barnet, eller har du flere?
Dette blir mitt første barn Har du flere?
Så herlig! - Da blir det nok stas med en lillebror eller lillesøsterSå spennende Jeg har en sønn på snart tre
Jeg jobber også som lærer, og håper at jeg holder meg frisk slik at jeg kan jobbe helt frem til sommerferien. Jeg er kontaktlærer for 1. trinn. Hvilken klasse har du, og hvor langt er du på vei? Jeg er 4 + 3 i dag
Sykepleierstudent. Skal ut i sykehusprakskis om 2 uker, er da 8uker på vei. Er veldig nervøs for å stryke pga kvalmen...