Hvor jobber dere?

Jobber som konsulent på kontor, og er veldig glad i jobben min. Håper jeg får et ukomplisert svangerskap slik at jeg kan være i jobb helt til permisjonen skal starte :)

Jobber i barnehage :-) håper å jobbe ut:-)

Jobber i butikk :) satser på å jobbe fullt ut med litt tilrettelegging:)

Er it konsulent, så regner med å kunne jobbe fram til permisjon:)

Jeg jobber som lærer. I år er jeg kontaktlærer for 1. trinn, så jeg håper jeg holder meg frisk og rask frem til sommerferien, slik at jeg får fulgt de ut skoleåret :)

Jobber somsykepleier på kirurgisk sengepost på sykehus. Regner med det blir sykemelding etterhvert grunnet bekkenet. Det skranter allerede, 6+6!

Jobber i butikk som ass.butikksjef og som frukt og grønt ansvarlig. Håper på at eg kan være i jobb helt til permisjon. Må nok ha litt tilrettelegging med tanke på alle de tunge løftene hver dag. Skal til Oslo på en del kurs dette halvåret så satser på at formen holder seg

Jeg jobber i butikk, og med mindre jeg får den heftige bekkenløsninga jeg fikk sist så kan jeg jobbe langt om lenge :)

Jeg jobber som sykepleier på sykehus :)

Jeg jobber også som lærer, og håper at jeg holder meg frisk slik at jeg kan jobbe helt frem til sommerferien. Jeg er kontaktlærer for 1. trinn. Hvilken klasse har du, og hvor langt er du på vei? Jeg er 4 + 3 i dag :)

Jeg er kontaktlærer for 4. Trinn, og synes det er litt dumt at jeg ikke får følge dem i 5.klasse:-(

Jeg er 6+0 i dag, og håper at spiren holder helt til mål:-)

Hva tenker du om å miste de i 2. Klasse?

Det er selvfølgelig veldig dumt å miste de i 2.klasse, men det viktigste for meg er at jeg slipper å miste de midt i skoleåret.
Jeg håper derfor at spiren vokser som den skal, og at jeg er frisk og rask helt frem til sommereferien :)

Jobber i barnehage, og om det blir som sist holder jeg ikke ut fulltid så lenge. Sist ble jeg 20% sm fra uke 14, og økte med 20% omtrent hver fjerde uke. Fullt sm fra uke 33, da klarte jeg nesten ikke gå pga smerter i symfysen.

Det er selvfølgelig veldig dumt å miste de i 2.klasse, men det viktigste for meg er at jeg slipper å miste de midt i skoleåret.
Jeg håper derfor at spiren vokser som den skal, og at jeg er frisk og rask helt frem til sommereferien :)

Samme tenkte jeg:-) Da får de startet opp med en ny lærer fra skolestart og slippe å få et oppdelt år:-)

Jeg håper også jeg holdet meg frisk til sommerferien, slik at vi får avsluttet året sammen og snakke om forventninger til hvordan neste skoleår skal bli:-)

Jeg jobber med rus og psykiatri :) Må se an brukerne. Å kan ikke jobbe med de tyngste.. Må nok si det på jobb om ikke lenge! :)

Har kontorjobb og håper på å jobbe så lenge som mulig! Sist svangerskap hadde jeg en jobb hvor jeg stod hele dagen og det ble trøblete etterhvert.. Nå har jeg en helt motsatt jobb, men det kan jo bli for mye av det å sitte i ro og.. Har allerede hatt problemer med korsryggen og hadde for litt over et halvt år siden en del turer til kiropraktor, så jeg er spent. Håper ikke det blusser opp nå som jeg er gravid:happy: Jeg elsker jobben min og vil absolutt ikke gå hjemme og surre :p

Jobba redusert store deler av forrige svangerskap, kontorjobb og slet med kvalme. Denne gang er jeg arbeidsledig, så jeg slipper iallefall å tenke på sykemeldinger og slikt.. Med mindre jeg får meg jobb iløpet av den nærmeste tiden da :P

Jobber i barnehage. Har i de to andre svangerskapene jobbet til permisjonsstart. Håper på det samme denne gangen også :-)

Back
Topp