Hvor jobber dere?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Hvor jobber dere, og hva tenker dere om graviditeten i forhold til jobben? :)

Jeg jobber selv i omsorgsbolig. Etter hvert tror jeg graviditeten vil sette sine begrensninger, med tanke på tunge løft og utragerende brukere.

Jeg jobber på sykehus så der kan det også bli en del tunge løft men dersom bekkenløsningen ikke blir så stort problem så skal jeg prøve å jobbe så lenge som mulig! Jobben var veldig flink å tilrettelegge forrige gang jeg var gravid

Jobber på helsehus, men har fortsatt igjen litt permisjon fra sistefødte før jeg begynner å jobbe igjen :) er en del tunge tak der også, men er flink til å bruke hjelpemiddel om det er tilgjengelig :)

Jeg jobber som lærer, og regner med at jeg jobber helt til jeg skal ut i permisjon :-)

Før forrige svangerskap var jeg hunde instruktør og var veldig aktiv i hunde verdenen (drev med utstilling og oppdrett av grand danois sammen med noen venner) men siden datteren min ble født i 2013 har jeg vært hjemme værende :)

Jeg har en mellomlederstilling i et it-firma. Håper på å jobbe helt til permisjonen. Har masse å gjøre på jobben, så krysser fingrene for at jeg ikke er dårlig underveis heller!

Jeg har kontorjobb og kort vei til jobb, så håper at jeg kan jobbe så lenge som mulig.
Sist ble jeg syk og hørte ikke på kroppen, så denne gangen skal jeg lytte mer og håper på det beste! Det er viktigere å høre på kroppen enn å presse seg til jobb har jeg funnet ut av.

Er tilkallingsvikar I flere boliger. Blant annet 2 boliger med utagering. Di andre som har jobbet i di boligene å blitt gravide har ikke fått lov å jobbe med di brukerne som er utagerende. Er veldig spent på hvordan det blir fremover.. håper på masse jobb, å aller helst fast jobb.. gått arbeidsledig i snart 1.5 år.. hater nedskjeringer og sparing

Student :) har jobbet litt som ekstrahjelp på Brilleland, og er husvert nå i studentblokkene jeg bor i på siden av studiene :) Skal bli lærer :)