M
Mamma_Lillemor
Guest
Vi skal gifte oss vis human-etisk forbund på et hotell der vi pynter lokalet osv akkurat slik vi vil og setter opp stoler med sløyfer osv. Veldig fornøyd med valget 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nå har vi jaggu bestemt oss for at 10.09 skal vi gifte oss! I kirkaJeg har litt lyst til å gifte meg i kirka (føles mer ordentlig ut, selv om jeg ikke er troende), mannen nekter kirkebryllup og vil heller løpe på tinghuset.. Det nekter jeg! Har aldri drømt om bryllup, eller ønsket å gifte meg, så dersom jeg skal gifte meg så vil jeg gjøre litt utav det.. Føler tinghuset virker litt "hasteopplegg".. Ikke kritikk elr noe til dere som velger det, men ikke min greie.. Spørs om vi må inngå kompromiss.. Da spørs det om det blir vielse ute på en nydelig lokasjon, og ha festen etterpå der også..
Samme her. Bare at vi ikke hadde barn. Pappa, søstra mi, svigermor, søstra til mannen og en av brødrene hans, var de som fikk vite om det og var tilstedePå rådhuset, i all hemmelighetKun barna og forloverne som var tilstede og visste om det. Og ingen markering etterpå. Vet noen følte seg snytt for en bryllupsfest, men ingen av oss liker den typen oppmerksomhet så da så vi ikke poenget med å gjøre det annerledes for å tilfredsstille andre.