Hvor gammel var du da

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
du fikk ditt første barn? Og var du klar?

Jeg var 23 år og var vel så og si klar... Var iallefall planlagt <3

Jeg var 26, gift og i fast jobb. Vi hadde prøvd å få barn i ett år før det klaffet. Var definitivt klar!

Jeg var 28, og vi hadde prøvd i over to år før det klaffet, så jeg var overklar!

Var 24. Vi hadde prøvd i 2 år, så JA absolutt klar! :)

18! Uplanlagt, men vi gikk inn for å klare det.. Bor fortsatt sammen med barnefar, og vi har det helt supert alle sammen!

Jeg var 31, fylte 32 senere samme år. Nå er jeg 34 og straks trebarnsmor. Var en stor overraskelse at jeg kunne bli gravid, men med ni måneders forberedelse var jeg klar da snuppa kom. 

25. Absolutt klar. Ble planlagt gravid etter kun 6 mnd sammen, nå er vi gift.

22, ikke akkurat planlagt, men veldig ønsket. Nå er han blitt 14,  jeg og faren hans er gift og venter nr 3 sammen :)

18
Jeg var overhodet ikke klar for å bli Mamma, tok en abort 9 mnd tidligere, og fant ut at denne gangen skulle jeg ikke gjøre det.. Et veldig uplanlagt, men velkomment p-pille-barn som kom to uker før jeg fylte 19.

Nå, 2 år etter at Storebror ble født, venter vi på nr 2, som kommer i januar.. :)

Jeg var 20 da jeg ble gravid og 21 da den lille kom. Meget planlagt og ble gravid ved første forsøk.
Hadde hus og fast jobb.Samboerskapet ble avsluttet da barnet var 3.

Nå var det slettes ikke planlagt, men nå er gleden over at skjebnen har spilt oss et puss mye mer nærværende. Denne gangen er jeg i hvert fall rimelig trygg på at jeg og barnefar vil holde sammen :-)

Eg var 21 og var absolutt ikkje klar. Var ikkje klar for andremann som kom no som eg er 24 heller.

Var 29 år da han ble født, og var veldig klar ja. Han jobba vi godt for, hadde vært sammen i nesten 13 år da han ble født;)

20, og veldig klar.

Var nesten 23 år og var ikke planlagt i det hele tatt. Har sagt det her inne før, men kan si det sånn at mens-terminen min ble beregnet utifra mensen som kom dagen før jeg møtte mannen min. Dvs. vi hadde pratet masse på tlf, uken før. Da snakket før første gang 6 dager før vi møttes (ble litt rotete )

Back
Topp