Hvor gammel var du da

Nor09 skrev:
38 og veldig klar!

Som her..

Miriel skrev:
20, og veldig klar.

Jeg var 17 og ikke klar. Et p-pille barn. Men jeg ble fort klar, og har klart meg bra! Er 22 år og mamma til en vakker jente på snart 4 og en nydelig gutt på snart 15 mndr =)

Jeg var nesten 29, og vi hadde prøvd i 5 år før ho ble til med litt hjelp
Så ja; jeg var rimelig klar

Jeg var 21, klar og planlagt. Nå er jeg snart 30 og vi har 3 flotte gutter sammen

Jeg var 20år, ikke planlagt i det hele tatt, og med omstendigheten rundt burde jeg vel si at jeg ikke var klar...(rusmissbruk, men det er ingen hemlighet)
La alt av dritt på hylla på dagen, ga opp så å si hele livet jeg levde og vennekretsen min uten i det hele tatt å blunke...
Var mamma, og alt annet piss betydde plutselig ingenting...

Hadde du spurt meg da, hadde jeg nok sagt jeg ikke var klar, men når jeg nå titter tilbake etter 5år, så vil jeg si at jeg faktisk var klar, ellers hadde jeg ikke klart å gjøre det jeg gjorde så lett uten tvil i det hele tatt...

Var 19 da første meldte sin ankomst, ikke planlagt men likevel veldig ønsket. Nummer to kom da jeg var 20, var tidlig ute, men jeg var så absolutt klar.

Nå er jeg 33 og har prøvd i 12 år på nummer tre. Nå blir det IVF.

18, var ikkje klar.. Men gjekk seg til uansett. :) Har snart ein 5åring og 3åring som eg e meget stolt over. <3
3 åringen var heller ikkje planlagt, men veldig ønska fra dag 1 :)

29 og egentlig ikke klar, men tenkte at omstendighetene rundt var de mest perfekte... var klar to år senere da lillebror kom.

22 og klar =)

Jeg var 18 år. Ble veldig klar i løpet av svangerskapet, og det går supert med oss :)

Jeg var 24 og det var veldig planlagt. :)   Nå er jeg 28 og er tobarnsmor :) 

Var 20, ikke planlagt men veldig velkommen :)

Nesten 23 år, ikke planlagt i det hele tatt. Ble klar i løpet av svangerskapet. 

24, og veldig klar:) 

Jeg var 19... Var for så vidt klar, selv om det var tidlig;) Og han var planlagt! Det jeg ikke var klar for var å få en prematur-baby, men det er vel sjeldent man er klar for akkurat DET;D

Back
Topp