Hvor gammel var du da

20 år. var klar for det 

Rekekreke skrev:
Jeg var 20år, ikke planlagt i det hele tatt, og med omstendigheten rundt burde jeg vel si at jeg ikke var klar...(rusmissbruk, men det er ingen hemlighet)
La alt av dritt på hylla på dagen, ga opp så å si hele livet jeg levde og vennekretsen min uten i det hele tatt å blunke...
Var mamma, og alt annet piss betydde plutselig ingenting...

Hadde du spurt meg da, hadde jeg nok sagt jeg ikke var klar, men når jeg nå titter tilbake etter 5år, så vil jeg si at jeg faktisk var klar, ellers hadde jeg ikke klart å gjøre det jeg gjorde så lett uten tvil i det hele tatt...

Oi, respekt!!! Så ufattelig flink du har vært da! Du har hvertfall noe virkelig stort å være stolt over!!

Var 19 år :)
Jeg var vel så klar som en 19 åring kan bli :)

21 år og, og veldig klar. Det var et planlagt barn, som ikke tok lang tid å lage :P

Er 23 nå, og har nettopp fått mitt andre. :) Som også var planlagt :)

21 år og, og veldig klar. Det var et planlagt barn, som ikke tok lang tid å lage :P

Er 23 nå, og har nettopp fått mitt andre. :) Som også var planlagt :)

Jeg var 35 år og følte meg veldig klar for det da.
Men jeg var totalt uforbredt på alle utfordringene jeg møtte. (prematur og div problemer)

Fylt 27 innen snuppa ble født, og var ikke klar i det hele tatt :P
(bla. pga lange studier følte jeg meg fortsatt "for ung".)
Men vendte meg selvsagt til tanken i løpet av de 9 månedene.

akkurat blitt 24. var abolutt klar, men kunne sikkert gjort litt andre ting først (mn hadde aldri blitt noe av uansett)

Var 23 (ble 24 1,5 mnd senere), og var veldig klar selv om det ikke var planlagt :)

23 og veldig klar! Måtte vente såpass lenge fordi kjærasten (no mannen) sa han kom til å dumpe meg om eg reiste heim frå studier i utlandet før eg var ferdig pga han. Var *--SÅ--* langt unna å skippe siste året, men er glad eg holdt ut :o)

Fekk andre to år etter og håpar på ein til kanskje, men det får vente litt enno.

Var 21 år, og trodde jeg var kjempeklar ! Men ser jo nå i ettertid at jeg ikke var klar i det hele tatt ! Men angrer sefølgelig ikke ! 

23 år, gift, ferdig utdannet og klar til å stifte familie! 

Back
Topp