Hvor gammel er du? Og hvor gammel er din elskling hvis du har ei/en?

Jeg er også 39år, og vil være fylt 40 ved fødsel.:p
39 år, fyller også 40 før fødsel. Var 36 da jeg fikk første.
Ja heia oss! :love7
Tror dere noen kommer til å bemerke alderen?
Jeg tror div familie medlemmer kommer til å slenge ut noen bemerkninger men ellers så blir det kanskje ikke såmange. Kanskje jeg føler mest på det selv. :rolleyes:

Nei det gjør ikke det, det er ikke alt vi rår over. Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle bli mor som 39 åring men nå har jeg vært veldig syk i mange år derfor måtte jeg vente.
Og 32 er virkelig ingen alder, da har du både erfaring men kroppen er også ganske ung.
Ja, heldigvis vet jeg jo at det ikke er noen alder. Men nå har jeg endelig kommet over sjokket over dette uplanlagte nyheten og kan begynne å glede meg litt

Ja heia oss! :love7
Tror dere noen kommer til å bemerke alderen?
Jeg tror div familie medlemmer kommer til å slenge ut noen bemerkninger men ellers så blir det kanskje ikke såmange. Kanskje jeg føler mest på det selv. :rolleyes:
Heia heia! Club40 :hilarious:Jeg tror ikke noen kommer til å si noe. Vi hadde jo seinabort i sommer, så tror nok at mange forventer et forsøk til. Besteforeldrene vet det allerede, og de har ikke sagt noe negativt hvertfall.

I venneflokken er vi også mange som er relativt seint ute, så det går nok bra. Og skulle de mene noe om det, håper jeg de har vett til å holde det for seg selv. xsmile5

Back
Topp