Hvor gamle er dere?

De som venter litt med barn har sikkert vært på den fjellklatringen og surfeferiene før de fikk barn, og om interessen fortsatt er der kan man fint ta med også barnehagebarn på det :)
Men skjønner hva du mener, barn får man når det passer inn i livet, eller noen ganger får man det bare til å passe, uansett alder :)

Ja det er jo heldigvis opp til hver enkelt å bestemme når man ønsker barn og familieliv :) Og det vil alltid være fordeler og ulemper med begge deler, og som du sier noen ganger får man det bare til å passe. Der er ikke alltid livet blir slik man gjerne skulle planlagt det, men går som oftest fint likevel.
Bare føler det er mer sosialt akseptert å få barn sent enn "tidlig" (mener ikke sånn 16 år, men starten/midten av 20-årene). Har ofte følt at jeg har måttet forsvare valget mitt om hus, barn, familie, hund og A4liv. Det føles litt sårt fordi for meg er det akkurat det livet jeg ønsker å leve, jeg bruker mye tid på familien min og jeg elsker det. Blir litt fornærmet når bekjente eller fremmede for den saks skyld framstiller det som noe galt og veldig negativt. Jeg sier jo ikke et kvekk om hvordan de velger å leve livet sitt, det er jo ikke min business:wideyed: Men sånne folk vil man vel alltid møte på i en eller annen grad, best å bare prøve å riste det av seg:) Gravidhormonene gjør jo virkelig ikke noe godt for seg når det gjelder å ikke bry seg om dustete ting folk velger å lire av seg:p Kommer vel bedre tider si.
 
Vi blir begge 31 år før nr 3 kommer. Har en på 5 år og en på 9 måneder fra før.
 
Er nå 36 og venter 4 mann. Var 28 med første, 30 nr. 2 og 34 nr. 3.
 
Jeg er 31, nesten 32 (og partner er omtrent akkurat 7 år eldre), nå når førstemann kommer :)
Har ikke fått noen kommentarer verken om at jeg er tidlig eller sent ute, men føleler selv at jeg er sent igang da de fleste rundt meg var yngre da de fikk første...
 
Jeg er 37 og mannen min er 36 år :) vi venter vårt 2 barn og dette er min 5 graviditet ❤️ Vi er nok ikke for unge... men er jo alltid noen som har en kommentar på lur enten den ene eller andre vegen. Viktigste er å leve livet og velge etter eget ønske, en ting er sikkert ~ det blir ikke som vi planlegger alltid ☺️
 
Jeg er 26 og samboer er 31 når lille kommer! Med første var jeg 18, da fikk jeg en del kommentarer.
 
Jeg er 39 og venter mitt 2 barn. Var 23 første gang... har ikke fått noen kommentar på at jeg var for ung da eller for gammel nå. :dummy:
 
Jeg er 24 og samboeren er 26 vi venter vårt første barn Tenker selv vi ikke er så ung, men har selv ønsket barn siden jeg var 16
 
Back
Topp