De som venter litt med barn har sikkert vært på den fjellklatringen og surfeferiene før de fikk barn, og om interessen fortsatt er der kan man fint ta med også barnehagebarn på det
Men skjønner hva du mener, barn får man når det passer inn i livet, eller noen ganger får man det bare til å passe, uansett alder
Ja det er jo heldigvis opp til hver enkelt å bestemme når man ønsker barn og familieliv Og det vil alltid være fordeler og ulemper med begge deler, og som du sier noen ganger får man det bare til å passe. Der er ikke alltid livet blir slik man gjerne skulle planlagt det, men går som oftest fint likevel.
Bare føler det er mer sosialt akseptert å få barn sent enn "tidlig" (mener ikke sånn 16 år, men starten/midten av 20-årene). Har ofte følt at jeg har måttet forsvare valget mitt om hus, barn, familie, hund og A4liv. Det føles litt sårt fordi for meg er det akkurat det livet jeg ønsker å leve, jeg bruker mye tid på familien min og jeg elsker det. Blir litt fornærmet når bekjente eller fremmede for den saks skyld framstiller det som noe galt og veldig negativt. Jeg sier jo ikke et kvekk om hvordan de velger å leve livet sitt, det er jo ikke min business Men sånne folk vil man vel alltid møte på i en eller annen grad, best å bare prøve å riste det av seg Gravidhormonene gjør jo virkelig ikke noe godt for seg når det gjelder å ikke bry seg om dustete ting folk velger å lire av seg Kommer vel bedre tider si.