Hvor gamle er dere?

Jeg er 33 når babyen blir født, samboer 37. Dette er vår nr 3. Fikk første når jeg var 22, men kan ikke huske at noen kommenterte alderen vår da. Tenker at det er veldig forskjellig når folk er klare og har lyst på barn. Egentlig litt frekt å drive å spørre og spekulere av folk på hvorfor man gjør som man gjør. For noen er det gjerne ikke valgfritt heller.. så bare ikke bry deg om noen kommenterer;) Helt perfekt for dere skal du si!:Heartred
 
Jeg blir 36 år rett før termin, samboeren er 37, vi har aldri hørt at vi er for gamle:rolleyes: Vårt første:Heartpink
 
Er 31år og venter nr 3, fekk første når eg var 24år og då syns eg sjøl at eg va seint ute laughing6 dei aller fleste i min krets har fått barn før fylte 25år:)
 
Jeg er 28 år, og kjæresten hun er 35 år. Venter vårt første barn nå:happy: Kun fått kommentarer fra svigers innimellom da hun ønsket seg barnebarn, men fikk en pause da broren til kjæresten fikk barn for snart 2 år siden:)
 
Jeg er 22 år, samboer er 23 og vi venter første. Har fått litt kommentarer på at jeg er ung, men ikke for ung. Aldri hørt noen spydige kommentarer hvertfall:happy: Og dersom jeg hadde fått det, så hadde jeg ikke brydd meg, og det håper jeg ingen av dere gjør heller:love2
 
Er 26 og samboer er 29. Vi venter første :HeartpinkSvigermor har drømt en stund og ytret ønsker om barnebarn :hilarious: Elevene mine derimot har fortalt meg tydelig at 26 er altfor ungt, og at jeg må vente.
 
Jeg er 26 og samboer er 34, vi har storebror på 3 år fra før å venter på lillesøster nå :)

Jeg fikk også kommentarer på at jeg var for ung når vi ventet på førstemann:p syns det er mest komisk. Det er jo så individuelt når man ønsker å få barn, jeg syns det er supert å være nokså ung mor fordi forholdene ligger til rette for at det passer for oss og vårt liv, det er det viktigste:)
 
Jeg er 26 og samboer er 34, vi har storebror på 3 år fra før å venter på lillesøster nå :)

Jeg fikk også kommentarer på at jeg var for ung når vi ventet på førstemann:p syns det er mest komisk. Det er jo så individuelt når man ønsker å få barn, jeg syns det er supert å være nokså ung mor fordi forholdene ligger til rette for at det passer for oss og vårt liv, det er det viktigste:)
Biologisk sett er jo 23 perfekt alder å få barn :) eg og fekk første da, å nå kommer nr3 i alder av 27(fyller år i september) tenk å være i 40årene å kunne ha voksne unger, kanskje bli bestemor til og med :joyful:
 
Jeg er 25 og samboer 30. Vi venter første :angelic:
Samboer blir 31 innen ungen kommer, jeg blir 26 rett etter ifølge termin:p
 
Vi er begge 26, men mannen fyller 27 1 mnd føre lille kommer :happy:
 
Biologisk sett er jo 23 perfekt alder å få barn :) eg og fekk første da, å nå kommer nr3 i alder av 27(fyller år i september) tenk å være i 40årene å kunne ha voksne unger, kanskje bli bestemor til og med :joyful:

Det har jeg også tenkt på :happy: riktig så fint å ha store unger som man kan ta med på fjellklatring eller surfeferie, mens noen av de jeg gikk på skole sammen med sikkert har flere barnehagebarn etter fylte 40 :hilarious: Mener ikke at det er noe galt med det heller altså :p poenget er jo bare at alle gjør det som passer best for seg.
 
Det har jeg også tenkt på :happy: riktig så fint å ha store unger som man kan ta med på fjellklatring eller surfeferie, mens noen av de jeg gikk på skole sammen med sikkert har flere barnehagebarn etter fylte 40 :hilarious: Mener ikke at det er noe galt med det heller altså :p poenget er jo bare at alle gjør det som passer best for seg.
De som venter litt med barn har sikkert vært på den fjellklatringen og surfeferiene før de fikk barn, og om interessen fortsatt er der kan man fint ta med også barnehagebarn på det :)
Men skjønner hva du mener, barn får man når det passer inn i livet, eller noen ganger får man det bare til å passe, uansett alder :)
 
Back
Topp