Hvor gamle er dere?

Hyori

Andre møte med forumet
Hei,

jeg venter mitt første barn og er 27 år gammel, jeg bare lurte på hva alderen til de ulike i forumet her er og om noen har kommentert at dere er veldig unge/for unge til å bli foreldre?
 
Eg er 31, fikk min første når eg var 25 og d var ingen reaksjoner på :D
 
Venter nr. 3 og er 26år gammel, blir 27 før han blir født. Far er ett år eldre og venter sin nr. 4. Han begynte tidlig som 16åring :hungry:
 
Jeg er 26 og venter nr 3 :angelic: fikk første når jeg var 21 og aldri noen som har kommentert at jeg har vært for ung, men noen har kanskje spurt om jeg ikke angrer på at jeg mistet ungdomstiden :p
 
35.5 år, venter nr 5 ;)
Jeg var 18 år da jeg fikk min første, og jeg har aldri hørt noe om at jeg var for ung da :p
 
27, blir mest sannsynlig 28 rett før fødsel av førstefødte :)
 
Hei,

jeg venter mitt første barn og er 27 år gammel, jeg bare lurte på hva alderen til de ulike i forumet her er og om noen har kommentert at dere er veldig unge/for unge til å bli foreldre?
Er 26, får heller mas og spørsmål om at vi begynner å bli for gamle og fikk allerede for 3 år siden beskjed at nå var det på tide med baby. Vi prøver fremdeles på nr 1, etter 4 SA.
 
Vi er i andre enden av skalaen. "Skal dere ikke ha barn før dere blir for gamle"? Var 33 (mannen 40) med førstemann, og 36 nå :)
 
Last edited:
Er 34 år og venter nr.2. Fikk mitt første barn da jeg var 23, tror ikke jeg fikk så mange kommentarer på at jeg var for ung:) Heller mye mas om når nestemann skulle komme.
 
Jeg er 31 med førstemann mens samboer er 29 med sin førstemann. Følte det var på tide nå og vil gjerne ha andremann før 35 års alderen :happy:
 
Vi er 31 og 37. Vår første ^^ Skjønner ikke at folk skal blande seg så mye i når man får barn, som om det er deres sak... Vi har slitt i noen år og jeg har hatt mer en èn samtale på jobb om at det ikke er så hyggelig med dette maset nettopp pga det. Herregud som folk har angra. Det er 2020 liksom, føler ikke det finnes noen fasit?
 
Er 26, får heller mas og spørsmål om at vi begynner å bli for gamle og fikk allerede for 3 år siden beskjed at nå var det på tide med baby. Vi prøver fremdeles på nr 1, etter 4 SA.
At folk skal bruke tid og energi på slike kommentarer, altså. Dere er jo IKKE gamle!
 
25 år, venter første barnet. Rekker akkurat å bli 26 før termin! Ingen som har sagt noe som helst til oss om det - slik det burde være. Man bestemmer da helt selv når man kjenner at man er klar for dette.
 
Jeg er 31, er blitt 32 før gutten er født. Min første :D
Jeg «slapp unna» alt det maset om når jeg skulle få barn, da jeg egentlig for åtte år siden fikk beskjed at jeg mest sannsynligvis ikke kunne få, og det sa jeg i fra om til de rundt meg, så det ikke skulle bli noe mas :) men plutselig skjedde det allikevel, og ikke planlagt da det egentlig skulle være litt umulig å få til..
Så nå når det har skjedd, er alle bare veldig glad og ingen sier noe om at jeg verken er for ung eller gammel ;)
 
Back
Topp