Hvor er dere fra i landet og hvor skal dere føde ?

Rogaland, Stavanger universitets sykehus. Født en gang før og var heldigvis kjempe fornøyd men det blir iiiiiilkke naturlig fødsel denne gang nei :p
Kam jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha naturlig ?
Jeg hadde en h... fødsel men keisersnitt skremmer meg mer .. lol:p

Kam jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha naturlig ?
Jeg hadde en h... fødsel men keisersnitt skremmer meg mer .. lol:p

Ååå kansje jeg formulerte meg litt feil , jeg mente jeg vil ikke ha en fødsel uten smertestillende - aaaldri mer igjen, ønsker ikke å påføre meg denne smerten igjen. Har prøvd det en gang så nå får det blir epidural eller hva enn som jeg kan få Hehe:)

Edit: om jeg skulle valgt mellom fødsel uten smertestillende (igjen) og keisersnitt velger jeg såklart ikke keisersnitt altså men jeg skulle aldri ende i et sånn smertefullt døgn igjen :p

Ååå kansje jeg formulerte meg litt feil , jeg mente jeg vil ikke ha en fødsel uten smertestillende - aaaldri mer igjen, ønsker ikke å påføre meg denne smerten igjen. Har prøvd det en gang så nå får det blir epidural eller hva enn som jeg kan få Hehe:)

Edit: om jeg skulle valgt mellom fødsel uten smertestillende (igjen) og keisersnitt velger jeg såklart ikke keisersnitt altså men jeg skulle aldri ende i et sånn smertefullt døgn igjen :p
Da forstår jeg , jeg skal også smertestillende for å si det sånn. Helst full pakke :)
Så krysser jeg alt jeg har for å slippe en stor baby i stjernekikker stilling igjen [emoji3]epidural og lystgass .. ja takk [emoji3]

Skal gjerne se vi møtes i gangene på barsel uten å vite at det egentlig er hverandre [emoji28]

Skal ikke se bort fra det, er jo ikke så store forhold her. :p :hilarious:

Sogner til Kristiansund sykehus, så med mindre noe er galt regner jeg med at det blir der.,

Back
Topp