Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kam jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha naturlig ?Rogaland, Stavanger universitets sykehus. Født en gang før og var heldigvis kjempe fornøyd men det blir iiiiiilkke naturlig fødsel denne gang nei![]()
Kam jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha naturlig ?
Jeg hadde en h... fødsel men keisersnitt skremmer meg mer .. lol![]()
Da forstår jeg , jeg skal også smertestillende for å si det sånn. Helst full pakkeÅåå kansje jeg formulerte meg litt feil , jeg mente jeg vil ikke ha en fødsel uten smertestillende - aaaldri mer igjen, ønsker ikke å påføre meg denne smerten igjen. Har prøvd det en gang så nå får det blir epidural eller hva enn som jeg kan få Hehe
Edit: om jeg skulle valgt mellom fødsel uten smertestillende (igjen) og keisersnitt velger jeg såklart ikke keisersnitt altså men jeg skulle aldri ende i et sånn smertefullt døgn igjen![]()
Trøndelag, Levanger sykehus.![]()
Skal gjerne se vi møtes i gangene på barsel uten å vite at det egentlig er hverandre [emoji28]

Skal ikke se bort fra det, er jo ikke så store forhold her.![]()
![]()
Det gjør jeg også. Med jentungen så hadde jeg aktiv fødsel på 2,5 t. Så håper det ikke blir ambulanse baby [emoji23]Eg håpa eg kjem meg dit eg og [emoji108]