Janke
Glad i forumet
Lucky you . LoLDet gjør jeg også. Med jentungen så hadde jeg aktiv fødsel på 2,5 t. Så håper det ikke blir ambulanse baby [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lucky you . LoLDet gjør jeg også. Med jentungen så hadde jeg aktiv fødsel på 2,5 t. Så håper det ikke blir ambulanse baby [emoji23]
Fødte du på Bærum sist?Asker her. Nesten sikker på det blir drammen denne gang [emoji5]
Hehe. Fra riene sette igang te minstemann låg på fanget gjekk det 25min her, so er meget spent sia det er 2 tima køyreveg [emoji23]Det gjør jeg også. Med jentungen så hadde jeg aktiv fødsel på 2,5 t. Så håper det ikke blir ambulanse baby [emoji23]
Det skjønner jeg veldig. Forbereder deg på hjemme fødsel da? [emoji28]Hehe. Fra riene sette igang te minstemann låg på fanget gjekk det 25min her, so er meget spent sia det er 2 tima køyreveg [emoji23]
Ja, da hadde våre spennandes! Men kanskje best å komme seg på sjukehus, tilfelle da akulle bli komplikasjona. Om eg hadde våre garantert at aøt gjekk fint med babyen, so kunne eg tenkt meg å gjort det heime [emoji108]Det skjønner jeg veldig. Forbereder deg på hjemme fødsel da? [emoji28]