Hvor er den mest spennende plassen du har hatt sex:)?

I en robåt midt ute til havs.
 
På stranda, i en park, i en stengt restaurant i Tyrkia.. Sugde exen langs en hovedvei på nattestid, ble fingra i andre etg på et utested.. Haha :p
 
Hehe.. Mest pirrende og ''skumle'' var vel på toget på vei hjem fra Oslo en gang, og i en kinosal i Sveits :p
 
Jo, og bakrommet på jobben :p Haha
 
Vi hadde ei som ble busta på kamera mens hun hadde sex med damen sin ;) Var ulovlig filming, så hu beholdt jobben, men kan tro det var spennende for gutta :p
Hahaha!1! Her driver jeg selv da, og jobber md min nåværende samboer.. Så er ikke mange som hadde kunnet buste oss på noe slikt heligvis.. Utenom vektere og evt seine kunder (Var rett(!) etter stengetid :p :p Hahah!!
 
Hahaha!1! Her driver jeg selv da, og jobber md min nåværende samboer.. Så er ikke mange som hadde kunnet buste oss på noe slikt heligvis.. Utenom vektere og evt seine kunder (Var rett(!) etter stengetid :p :p Hahah!!

Pleier det å være så mye kunder og vektere på bakrommet da? :p
 
Pleier det å være så mye kunder og vektere på bakrommet da? :p
Nei, egentlig ikke, men er bare en sånn ''gardinsak'' mellom butikken og bakrommet, og ikke noen helvegg, så null lyddemping eller noe :p haha
 
På kontoret til mannen, i bakgården og på handicaptoalettet på en fotballstadion :p
 
I skogen (joggeløypa), gjørmehaug på byggeplass, midt på en kunstgressbane, verandaen, bilen, mot hotellvinduet i vegas, do på fest, parkeringplass
 
På et venterom. Og på en bil på en parkeringsplass.
 
Bil (både inni og på panseret)
Boblebad både det vi har hjemme og ett mer offentlig ett
I skogen
På rasteplass
Hotellbalkong
På en holme

Føler jeg høres ut som en tøs når jeg ramser opp...
 
Bilen er yndlings plassen til sambo, men han liker det kun om vinteren.. så det blir gjort kvar gang han skal få litt ekstra :) (er ikke så ofte da kanskje 3 ganger i året)
Kjelleren på jobb var ganske spennende selv om den er lite attraktiv..
 
Back
Topp