Hvor er den mest spennende plassen du har hatt sex:)?

Nufletufsa

Forumet er livet
?
 
Jeg skulle ønske samboeren min var tøffere... han nekter feks å ha sex annet sted enn i senga :( Vi har hatt sex en gang i en bil, en gang på sofaen til hans tante (ingen hjemme så klart), og i dusjen/på badet. Han er så kjip! Hehe...
Så må bli i bilen kanskje :)
 
Jeg skulle ønske samboeren min var tøffere... han nekter feks å ha sex annet sted enn i senga :( :)
Enig, signerer denne laughing7 trodde menn likte litt action å sånn jeg..men Neida... Sex er så skummelt:laughing002
 
Ute på verandaen hos min mor og far(da de var borte og jeg bodde der på deltid). Var redd for at noen skulle komme og se det, ja :p Ellers en god nr to: i bilen på en rasteplass ved hovedveien, altså en godt trafikkert vei.
 
Last edited:
I bilen, skogen, på handicap-do på IKEA.... :)
 
Vi har stort sett sex bare "vanlige" plasser vi også, så det "villeste" vi har gjort er at jeg gav han en blowjob på E6 da vi var nyforelsket :p
 
Hmm jeg har hatt sex mange plasser.. men kanskje i et langhus på en vikinggård, det var vist en del andre i det langhuset og :p ellers så er ikke en kulestein strand noe å anbefale for det er hardt haha :p
 
Er ikke så eventyrlysten lenger, men har hatt sex på en kunstgressbane midt i et nabolag :p ikke å anbefale!
 
Spennende og spennende.. skogen.. bilen.. i sjøen (på en strand der folk bada noen meter unna).. kjøkkenbordet.. Må si senga er uansett det beste, bedre plass og mye behageligere ;)
 
I bilen på parkeringsplassen til Meny. ;) Takk og lov for sota ruter! :D

Ga han også en blowjob i et busskur etter fest, men fikk ikke fullført. :p
 
Da jeg var yngre så ble det gjort nesten over alt, siden hjemme var ikke alternativ når mine foreldre var hjemme :p

Både på parkeringsplasser, toaletter, I skog, I veikanten. Brydde meg ikke om det kom folk forbi.

Men nå, så holder vi oss til å være innenfor husets fire vegger :p hadde en gang sex I bil I fjor da, bare for gamle dagers skyld :p
 
I fly er vel det kuleste stedet:D Men det var mest for å ha gjort det, var ikke den beste sexen.
Ellers har jeg jo hatt det utendørs et par steder og i bilen.
 
Når jeg var yngre hadde man sex overalt :p men var ofte ikke så bra da :p men mest spennende var vel i skipperstolen på broen på jobb :p
 
På en benk utendørs ;)
 
På en parkeringsplass rett ved hovedveien og i sjøen i syden :p
 
I grøfta etter en fest - rett ved en vei, men var litt skumring...
På trampolina til naboen - høylys dag, men tror de var på ferie (var i ei ganske folketom bygd generelt)
På et hotellrom med flombelysning-da vi vare ferdige sto det folk i vinduene på andre sida og kikka inn..
På bergene på ei øy utenfor Luleå, hvor folk gikk forbi på stier rett som det var.
 
Back
Topp