Hvor er den mest spennende plassen du har hatt sex:)?

Ikkje så veldig spennande av oss(les mannen). I bilen, i dusjen og i campingvogno. Med eksen så blei eg fingra i ein maxitaxi - trur da må ha vært da mest spennande :p
 
Har blitt slik på jobben til daværende samboer, toalett på utested, i bilen osv. Ikke så veldig spennede egentlig, kunne heller tenkt meg slik på kino, i havet osv jeg da :p Men sambo vil helt i senga eller dusjen :confused:
Mest spennende må være i et boblebad, det var gøy og deilig :D
 
I sjøen i Malta. Det var andre på stranda og i sjøen også.. :eek: :p Men ikke rett ved siden av oss da.. Det var på kjærestetur i 2013 med min samboeren som jeg nå venter barn med.
Prøvde på det samme i 2014 i Bulgaria, men alt for mange folk tett innpå... Så avbrøt :p
 
Jeg møtte en fyr på en konsert sist helg! Det var litt utenfor byen jeg bor i. Vi tok inn på hotell og hadde sex der natta lang!! Og på søndag avtale vi sånn ca hvor vi skulle møtes og der fant vi en liten vei innover skogen hvor vi tok oss en sjappis før vi kjørte videre hjemover! Det var spennende ^^,
 
Utenfor Rådhuset i Oslo en sen nattetime faktisk....det varte jaggu ikke lenge og ble langt fra avsluttet. Vi var unge, så det var mest for å ha gjort det liksom. Hadde vært litt for spennende for meg i dag gitt!
Ellers på et do på en flyplass og ved en foss like ved en tursti.
 
Morsom lesing dette!
Her er min liste (fra yngre dager): liten fjelltopp (første gang jeg hadde sex), park, toalett på utested (flere ganger), gav han blowjob mens han kjørte bil, bakerst i en buss, hengende halvveis ut av et vindu midt på dagen, parkeringshus, i en 36 fot seilbåt med familie i lugaren ved siden av, i en tom kinosal, utenfor nødutgangen til typens gamle jobb og på toalettet til typens gamle jobb.
Planlagt: Til uka ved en liten innsjø eller i skogen. =)
 
Hmm, i skogen, på ei strand, på et toalett i et bryllup, på en hems, med seks andre personer i rommet, i badekar, mange ganger på sofaen og i dusjen. Tror stranda var det beste. Der ble mini lagd :)
 
Ute på verandaen hos min mor og far(da de var borte og jeg bodde der på deltid). Var redd for at noen skulle komme og se det, ja :p Ellers en god nr to: i bilen på en rasteplass ved hovedveien, altså en godt trafikkert vei.
Må fylle på et sted til nå, ble utført for en times tid siden :p I badebassenget i syden, med masse folk rundt. Han fikk 3 orgasmer før vi måtte gi oss fordi ei dame kom nærme oss. Han fikk ikke lov til å sprute ferdig da(han er flink til å holde igjen) :p Vil ikke ha masse sæd i bassenget.

Skal prøve i havet i morgen :p
 
Last edited:
De mest spennende/risiko for å bli tatt: På flytoalett, sovesalen på et hostel, banjeren på seilskute, mye besøkt fjelltopp i byen

Mest behagelig: Senga!
 
Panseret på bilen rett ved siden av hovedveien kanskje? Var 2 på natta da... Ellers må det være ute I det fri på en fjelltopp i nærheten av der jeg bor hvor mange liker å ta turen på sommeren :)

Dette er vel det hos har vært mest spennende. Har hatt mange andre steder også :)
 
Mest spennende var på toalettet på skolen.

Ellers så må jeg ærlig innrømme at jeg er alt for glad i å ha sex utendørs.
 
På et toalett på et utested, i skogen (på et russetreff, bombe!), i bil, i vannkanten ved en innsjø..
 
Oi det ble vanskelig å velge!
Må kanskje bli den gangen jeg å en sommerflørt brøt oss inn i en båt som lå på småbåthavna en varm sommernatt ;)
 
Bl.a. strand i danmark og på nudiststrand i tenerife, en novemberkveld i solnedgang. Ingen i nærheten. Har heldigvis en mann som tørr litt :D
 
Back
Topp