Hvor bor du ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Bor du sentralt ?
Ifht ultralyd,kontroller osv?

Jeg bor veldig sentralt og har både fastlege og sykehus i gåavstand :) Veldig godt når det blir hyppigere oppfølging etter hvert!

Passe sentralt i en mindre by :) ca 10 min med bil til sykehus og fastlege. Glad for at det er så nærme den dagen jeg skal føde!

Bor ca 3 timer unna sykehus og ul muligheter både offentlig og privat.. 10 min unna fastlege :)

Bor forholdsvis sentralt i en litt større by. Faktisk kortere vei til sykehuset enn til legen min tror jeg, men kan ikke kalle det gåavstand :) Dog gåavstand til helsestasjon/jordmor. Har opptil flere alternativer for privat UL også. :)

Har akkuratt flyttet. Nærmeste helsestasjon og legekontor er 2 min kjøretur unna/25 min gåtur. Men har ikke legen min der. Er rett over en halvtime å kjøre til nærmeste sykehus og Bergen sentrum, så må vel få meg lappen snart!

Bor relativt sentralt. 20 min til SUS, 5 min til helsestasjon/lege/ultralyd :)

Ca 1 time unna haukeland, bergen ;) men fem min med bil unna nærmeste legesenter/jordmor

Ååå.. så koselig da:) funnet dere tilrette?
Vi har ikke fått flyttet over alt enda, og driver og pusser opp leiligheten for salg!
Men vi trives helt sinnsykt godt her ute allerede. 2 etasjes enebolig, 4 soverom, kjellerstue, kontor og 1 mål inngjerdet tomt til hundene og skogen rett bak oss:Heartred Liten oppgradering fra blokkleilighet!

Vi har ikke fått flyttet over alt enda, og driver og pusser opp leiligheten for salg!
Men vi trives helt sinnsykt godt her ute allerede. 2 etasjes enebolig, 4 soverom, kjellerstue, kontor og 1 mål inngjerdet tomt til hundene og skogen rett bak oss:Heartred Liten oppgradering fra blokkleilighet!
Vadmyra? Hetlevikåsen? Vi har rekkehus men ønsker oss enebolig. Min mann vil ha hage og mer uteplass, så blir nok sikkert å flytte på oss på et tidspunkt vi og:) jeg for min del kunne tenkt meg noe med alt på et plan :)

Vadmyra? Hetlevikåsen? Vi har rekkehus men ønsker oss enebolig. Min mann vil ha hage og mer uteplass, så blir nok sikkert å flytte på oss på et tidspunkt vi og:) jeg for min del kunne tenkt meg noe med alt på et plan :)
Vestre :)
Her i huset er vi heldig som har alt vi bruker til daglig i samme etasje. Hovedetasjen har 3 soverom, kontor, åpen stue/kjøkken løsning og bad.

Edit: Hvis du siterer, ta gjerne bort bostedet :) Kjedelig å ha det liggende, folk snakker der :hilarious:
Edit 2: Tok bort deler av stedet, håper du skjønner :P

Last edited:
Her i huset er vi heldig som har alt vi bruker til daglig i samme etasje. Hovedetasjen har 3 soverom, kontor, åpen stue/kjøkken løsning og bad.

Edit: Hvis du siterer, ta gjerne bort bostedet :) Kjedelig å ha det liggende, folk snakker der :hilarious:
Edit 2: Tok bort deler av stedet, håper du skjønner :p
Aah. Kjenner flere der borte :D

Så deilig med alt på et plan da. Skulle ønske vi hadde det og, ikke over 3 etg. Hvordan var prisene der ute kontra her?:)

Jeg bor på landet! 25 min kjøring til lege, helsestasjon og jordmor. 1 time til sykehuset. Med førstemann bodde jeg i Oslo og hadde fire minutter til Ullevål, så jeg håper det ikke blir en rask fødsel denne gang med tanke på kjørevei.

Bor i Oslo, så har alt i nærheten.

Back
Topp