Hvor bor du ?

Bor ganske sentralt til landlig å være. 15 min til legen og ca. 20-25 min til sykehus. Kan absolutt ikke klage :)

Bor i utkanten av Bodø kommune. Midt mellom fjelloverganger og havet. Vakkert. 7 mil til sykehus, 4 mil til ambulansestasjonen, 6 mil til fastlege og jordmor(I motsatt retning av sykehuset) men avstander er ikke farlig, vi er vant til dem

Vi bor ca 3timer i fra sykehus jeg skal føde på(pga hjertefeil jeg har, får jeg ikke føde på et lite lokalsykehus, de vil ha ekstra oppfølging), 5min fra fastlege, og en god halvtime fra der vi tar ul oppfølging og alternativt sykehus.

Bør laaaaangt ut på bondelandet (for alle som bor mer sentralt :laughing002)
I praksis ca 50 min unna Ahus :happy:
Går til kontroll hos lege/jordmor her og ul på Ahus :happy:

Mange som bor sentralt her. Det må jo føles litt tryggere. Jeg bor på landet. Skikkelig landet også. Litt under 2 timer til sykehus, 20 min til legen.

Bergen, rett over fjellet ☺️ Ca 15 minutter med bil til fastlege og omtrent det samme til Haukeland universitetssykehus ☺️ Er bare 10 minutter inn til sentrum hvor jeg har privat ultralyd, men gåavstand til jordmor, selv om jeg blir sliten allerede av en liten gåtur..

Bor i Oslo, men har ikke bil så er potensielt litt kronglete å komme seg til sykehus.

Aah. Kjenner flere der borte :D

Så deilig med alt på et plan da. Skulle ønske vi hadde det og, ikke over 3 etg. Hvordan var prisene der ute kontra her?:)
Vi betalte 2.6 for vår enebolig nå :) Selger vel leiligheten for rett under 2 mill tenker jeg.

Bor på gård på landet, men likevel ikke så voldsomt usentralt.
5 min til fastlegen, 20 min til helsestasjon/jordmor og 45 min til sykehus og UL xsmile3
Litt dumt at jobben min ligger motsatt retning av helsestasjon - ca 30 min i samme retning som sykehuset. Så når jeg skal til lege/ helsestasjon så må jeg ta meg 1/2 dagen fri pga kollektivtrafikk. (Tung vei å kjøre på på vinterføre så liker ikke å måtte kjøre bil) :sleep011 så lett i utgangspunktet og enda værre nå...

Bor på gård og "på landet", men i en by, så bare 5 min unna sykehuset og sentrum der lege,jordmor og helsestasjon er:)

Bor i Østfold ca 30 min fra sykehuset

Back
Topp