Hvor bor du ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Bor du sentralt ?
Ifht ultralyd,kontroller osv?
 
Jeg bor veldig sentralt og har både fastlege og sykehus i gåavstand :) Veldig godt når det blir hyppigere oppfølging etter hvert!
 
Passe sentralt i en mindre by :) ca 10 min med bil til sykehus og fastlege. Glad for at det er så nærme den dagen jeg skal føde!
 
Bor ca 3 timer unna sykehus og ul muligheter både offentlig og privat.. 10 min unna fastlege :)
 
Bor forholdsvis sentralt i en litt større by. Faktisk kortere vei til sykehuset enn til legen min tror jeg, men kan ikke kalle det gåavstand :) Dog gåavstand til helsestasjon/jordmor. Har opptil flere alternativer for privat UL også. :)
 
Har akkuratt flyttet. Nærmeste helsestasjon og legekontor er 2 min kjøretur unna/25 min gåtur. Men har ikke legen min der. Er rett over en halvtime å kjøre til nærmeste sykehus og Bergen sentrum, så må vel få meg lappen snart!
 
Bor relativt sentralt. 20 min til SUS, 5 min til helsestasjon/lege/ultralyd :)
 
Ca 1 time unna haukeland, bergen ;) men fem min med bil unna nærmeste legesenter/jordmor
 
Ååå.. så koselig da:) funnet dere tilrette?
Vi har ikke fått flyttet over alt enda, og driver og pusser opp leiligheten for salg!
Men vi trives helt sinnsykt godt her ute allerede. 2 etasjes enebolig, 4 soverom, kjellerstue, kontor og 1 mål inngjerdet tomt til hundene og skogen rett bak oss:Heartred Liten oppgradering fra blokkleilighet!
 
Vi har ikke fått flyttet over alt enda, og driver og pusser opp leiligheten for salg!
Men vi trives helt sinnsykt godt her ute allerede. 2 etasjes enebolig, 4 soverom, kjellerstue, kontor og 1 mål inngjerdet tomt til hundene og skogen rett bak oss:Heartred Liten oppgradering fra blokkleilighet!
Vadmyra? Hetlevikåsen? Vi har rekkehus men ønsker oss enebolig. Min mann vil ha hage og mer uteplass, så blir nok sikkert å flytte på oss på et tidspunkt vi og:) jeg for min del kunne tenkt meg noe med alt på et plan :)
 
Vadmyra? Hetlevikåsen? Vi har rekkehus men ønsker oss enebolig. Min mann vil ha hage og mer uteplass, så blir nok sikkert å flytte på oss på et tidspunkt vi og:) jeg for min del kunne tenkt meg noe med alt på et plan :)
Vestre :)
Her i huset er vi heldig som har alt vi bruker til daglig i samme etasje. Hovedetasjen har 3 soverom, kontor, åpen stue/kjøkken løsning og bad.

Edit: Hvis du siterer, ta gjerne bort bostedet :) Kjedelig å ha det liggende, folk snakker der :hilarious:
Edit 2: Tok bort deler av stedet, håper du skjønner :p
 
Last edited:
Her i huset er vi heldig som har alt vi bruker til daglig i samme etasje. Hovedetasjen har 3 soverom, kontor, åpen stue/kjøkken løsning og bad.

Edit: Hvis du siterer, ta gjerne bort bostedet :) Kjedelig å ha det liggende, folk snakker der :hilarious:
Edit 2: Tok bort deler av stedet, håper du skjønner :p
Aah. Kjenner flere der borte :D

Så deilig med alt på et plan da. Skulle ønske vi hadde det og, ikke over 3 etg. Hvordan var prisene der ute kontra her?:)
 
Jeg bor på landet! 25 min kjøring til lege, helsestasjon og jordmor. 1 time til sykehuset. Med førstemann bodde jeg i Oslo og hadde fire minutter til Ullevål, så jeg håper det ikke blir en rask fødsel denne gang med tanke på kjørevei.
 
Jeg bor litt utpå landet, 15 min fra nærmeste lege/jordmor og ca 30 min til A-hus :)
 
Bor i Oslo, så har alt i nærheten.
 
Back
Topp