Hvor bor dere ?

Født og bor på Vestlandet, ikke langt fra Haugesund. Flyttet hjem igjen etter endte studier, ettersom familien og hele vennegjengen bor her. 

er fra sør rogaland.
bodd litt rundt forbi i rogaland, men er nå back were i belong^^

ORIGINAL: rico

Født i Utlandet. Voskst opp i en liten kommune som heter Eidskog kommune.
Bor nå i Kongsvinger kommune. rett og slett fordi gubben er fra ODalen så måtte møtes på midten. [:D]

nyssgjerrig på hvem du er jeg nå :P

Født i ei lita bygd ved siden av Norges sørligste punkt, bodd et års tid i Kristiansand, og har nå slått meg til ro like ved Kongsberg. Skulle egentlig sørover igjen etter kort tid, men så var det disse mannfolka, da..[;)]

født på Ringerike, vokst opp på voss, hadde 11 år i bergen før jeg flyttet til voss igjen når permisjonen min startet[:)]

ORIGINAL: 3xs*

bor i Fredrikstad
ble født her
bor her fordi det er nærme familie og venner (flesteparten av dem hvertfall) og fordi det er den beste byen å bo i [:D]

me too [:)]

Oppvokst 12mil utenfor Tromsø i ei lita bygd, bodd i Tromsø siden 2007. Har jo ikkje slått meg til ro her, men bor her så lenge jeg er i utdanning. Ferdig neste vår, da flytter vi! Ferdig med Tromsø nå, vil prøve noe nytt. Ser for oss noen år i Narvik, så kanskje Lillehammer?

Bor I Oslo. Født i Bergen men har aldri bodd der. Oppvokst i Stavanger. Bodde så 10 år i London. Flyttet til Oslo for 5 år siden og der er jeg nå. Det sto mellom Stavanger og Oslo når jeg skulle flyttet til Norge igjen og de ble Oslo både fordi jeg følte Stavanger kom til å være for lite for meg og jeg ville flyttet til en ny by. Og pga av en mann... [;)]

født i haugesund,oppvokst i stavanger og bor nå i sandnes[:)]

kommer nok til å enten ende opp i sandnes,haugesund eller sverige når vi kommer til kjøp av bolig[:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Bergen, Bergen. .Alltid bergen [:)][:)]

ORIGINAL: Dalarama

i norges sommerby NR 1!! mener nå jeg.. cuz i love my city[:)]
født i tønsberg...

Nå hørtes du ut som en av de innbilske sandefjordingene[:-]

Er fra Vesterålen. Flytta til Larvik, dog via Tromsø,Bergen, Christchurch (New Zealand), Bergen, Sande. Blir nok værende i Larvik.

Født og oppvokst på Kongsvinger, bodd i Arendal, Elverum og Andebu. Bor nå i Kongsberg kommune[:)]

Født i Bergen, bor i Bergen og må nok fraktes herfra ganske ufrivillig.

Er født og oppvokst i stavanger, flyttet til hommersåk når jeg skulle begynne på ungdomskolen med foreldrene mine å er fortsatt boende på hommersåk med mann og barn [:D][:D]

Født i Trøndelag, bor i Oslo. Flyttet hit pga kjærleiken [;)]

Back
Topp