Hvor bor dere ?

Bor nå i Namsos i Nord Trøndelag... Er fra ei lita som heter Leksvik, også i N.Trøndelag... Har absolutt ikke slått meg til ro her, vil tilbake til leksvik snarest... vi flytta hit for 4 år siden, da sambo fikk lærlingejobb her...

Er fra og bor i Lofoten, men har også bodd et år i Bergen og flere år i Sunnhordaland/Ytre Hardanger [:)]

Er født og oppvokst i Haugesund, har bodd noen år i Stavanger, men er nå tilbake i Haugesund og her blir jeg [:D]

Hordaland, Bømlo[:)]

Bodd her sia jeg var helt ny, med en liten pause på 3.5 år, da bodde vi på naboøya.

Har slått meg til ro her, for jeg trives her. Og dessuten er det en flott plass for ungene og vokse opp syntes jeg[:)]

kem e du ? :o æ bor på Sortland og går skole på Melbu :D
ORIGINAL: KristineBirgitte

Bor på Melbu i Vesterålen, trives OVERHODET IKKE og har tenkt å flytte så snart det lar seg gjøre. Mannen min har familie her og han fikk jobb her, derfor bor vi her. Men jeg er fra Fauske [:)]

ORIGINAL: Kriina91

kem e du ? :o æ bor på Sortland og går skole på Melbu :D
ORIGINAL: KristineBirgitte

Bor på Melbu i Vesterålen, trives OVERHODET IKKE og har tenkt å flytte så snart det lar seg gjøre. Mannen min har familie her og han fikk jobb her, derfor bor vi her. Men jeg er fra Fauske [:)]

Hehe.. hvem er jeg? Jeg er Kristine fra Fauske [8D] Bodde på Sortland nå frem til november, likte meg veldig mye bedre der [:D]

er fra og bor i Ullensaker. Kommer antagelig ikke til å flytte fra her bygda i bor noen gang heller [8D]

Eg kjem bur i indre sogn, og har omtrent alltid gjort det,... Var berre innom Sarpsborg og Hurum ein liten tur for 3-5år sidan.. [:)]

[:)]Født i Mosjøen,vokst opp på Lillehammer. Flyttet til Otta for å gå på skole i 2 år ,flyttet til Oslo for å studere (men ville tilbake til Lillehammer så fort som mulig...)Møtte en innfødt Oslogutt,og nå har jeg bodd her i 20 år...
Har fått meg hytte på Lillehammer nå da,så jeg har fått den ene foten hjem igjen liksom[8D].

Er fra Kristiansand, men har emigrert til de indre bygder som i følge Gelius ikke har noe å by på[8D] Han tar feil! Beste plassen å bo spør du meg[:D]

Født i arendal, har bodd i Kongsvinger og Elverum, bor nå på Jessheim!
Flytta hit siden Sambo jobber 10 min unna, og spiller håndball for ett Oslolag!

Født i Røyken, bor ikke langt fra Asker nå.

Kommer fra Oslo og bor i Oslo[:)]

ORIGINAL: Kriina91

Hvor i Norge bor dere ? og hvor ble dere født? å hvorfor har du slådd deg til ro der du bor? [:)][:D][;)]

Jeg bor i Nord-Norge, et stykke utenfor Tromsø i Karlsøy kommune. Jeg er født og oppvokst her, og jeg har flyttet tilbake med familien min i voksen alder[:)]

Født og oppvokst i trondheim, og her blir jeg!

Født og oppvokst i Valdres[:)]
Kommer nok til å bli her[:)]

Bor i Trondheim. Bodd her hele livet. [:)]

Back
Topp