Hvor bor dere ?

Kriina91

Betatt av forumet
Hvor i Norge bor dere ? og hvor ble dere født? å hvorfor har du slådd deg til ro der du bor? [:)][:D][;)]

Er fra Hamar, bor i Bergen. Har slått meg ned her fordi mannen min er herfra. Trives veldig godt! [:)]

Er fra ei bygd i nærheten av Ålesund. Trivest godt her, så her har vi slått oss til ro [:)]

jeg bor selv i Vesterålen, men flytter til bodø til høsten pga skole.. men Vesterålen er for alltid i mitt hjerte [:)]

Er fra Ytre-Lyngen (liita bygd),født i Tromsø (nærmeste sykehus) og bor nå i Tromsø [:)]
Flytta hit fordi det ikke er no fremtid der jeg kommer ifra,mtp jobb og sånt..

Bor på Melbu i Vesterålen, trives OVERHODET IKKE og har tenkt å flytte så snart det lar seg gjøre. Mannen min har familie her og han fikk jobb her, derfor bor vi her. Men jeg er fra Fauske [:)]

Født i Kongsberg, oppvokst på Lampeland, bodd noen år i Drammen og har nå slått meg til ro i Kongsberg [:D]

Jeg er fra Helgelandskysten, bor nå i Vest-Telemark.
Har flytta litt rundt omkring i mellomtiden, og vet fortsatt ikke om dette er og blir siste stopp.

Vi bor her fordi mannen fikk jobb her for nesten 3 år siden.

Bor litt utenfor Førde, men er fra Oslo...

Flyttet hit da mannen min bodde her :)

født i kristiansund, bor i bodø... bodd her siden jeg var 8.

pappa var i militæret da jeg var lita, så flytta litt rundt da...

Bor i Valdres, og det kommer jeg vel alltid til å gjøre, så sant det ikke kommer en mann å tar meg med storm[8D]

Har nettopp flyttet til Bergen, og trives. Har ikke så mange venner her enda da, håper det kommer seg med tiden[8D]

Født i vestvågøy, bodd i fosterhjem i ei lita bygd 10 mil sør for Bodø. Bor nu i Bodø og trives mye bedre her enn i bygda.
Vurderer å fløtt t Lofoten igjen, men får se ka som skjer i fremtiden[:)]

Hjertet mitt tilhøre Lofoten.

ORIGINAL: Sofie.

Født i vestvågøy, bodd i fosterhjem i ei lita bygd 10 mil sør for Bodø. Bor nu i Bodø og trives mye bedre her enn i bygda.
Vurderer å fløtt t Lofoten igjen, men får se ka som skjer i fremtiden[:)]

Hjertet mitt tilhøre Lofoten.

What??! Hvem er du da?? [:D]

Født i Moss, oppvokst i Sverige, bor og har slått meg til ro i Rygge[:D]

født i oslo, oppvokst i vestfold,bor på sørlandet - fordi jeg gifta meg med en telemarking.. [8D]

Bor i Isfjorden, født på Molde sykehus.Skal flytte neste år! Hater denne plassen her :p

Bor i Hønefoss, kommer fra Larvik. Det eneste jeg savner med Larvik er at det er en kystby, jeg er ikke så glad i innlandet..... Pluss at hele familien min bor i Larvik. Men er jo ikke sååååå langt dit, og jeg trives nå veldig godt i Hønefoss. Ganske sikker på at jeg blir boende her.

Back
Topp