Hvis du titter innom.. (inspirert)

Føler jeg var i uke 17 i går :) Etter UL går det jo ganske fort ;) Kan kjøpe klær med farger på og slik!
Men nå når det gikk opp for meg at jeg kun er halvveis så vil jeg helst holde sengen :p Håper bare tiden går fort og at vi får en fin sommer som kan tilbringes på terrassen!

Alt går mye fortere når sommeren kommer. For da er det så mye som skjer, og man kan finne på litt om dagene:)
Nå føler jeg at sitter inne å ruger pga dårlig vær. Og da går tiden seint. Må snekkere terrassen vår før vi kan sitte på den vi ;) Skulle du ha jente? Shoppet mye?

Heisann! Jeg har akkurat skiftet på alle sengene, mamma kom innom med nye dyner til gutta i går, så da måtte det ordnes. Nå skal jeg igang med å bake sjokoladekake...er vel lov det på en søndag? Bare må ha det....hehe

Heisann! Jeg har akkurat skiftet på alle sengene, mamma kom innom med nye dyner til gutta i går, så da måtte det ordnes. Nå skal jeg igang med å bake sjokoladekake...er vel lov det på en søndag? Bare må ha det....hehe

Det er jo søndag bare en gang i uken, så det er lov ;)

Alt går mye fortere når sommeren kommer. For da er det så mye som skjer, og man kan finne på litt om dagene:)
Nå føler jeg at sitter inne å ruger pga dårlig vær. Og da går tiden seint. Må snekkere terrassen vår før vi kan sitte på den vi ;) Skulle du ha jente? Shoppet mye?

Vi må også bygge terrasse :P ...og mur + gjerde rundt. Mannen sin jobb å få det gjort så ting tar tid.
Skal ha jente ja :) Ikke fått shoppet så mye enda men har arvet masse! Så her har jeg brukt tiden på å vaske og legge i skap ;) Tenkte meg ut i uken og shoppe litt mer klær i liten str. + bokhylle og kommode.

Vi må også bygge terrasse :p ...og mur + gjerde rundt. Mannen sin jobb å få det gjort så ting tar tid.
Skal ha jente ja :) Ikke fått shoppet så mye enda men har arvet masse! Så her har jeg brukt tiden på å vaske og legge i skap ;) Tenkte meg ut i uken og shoppe litt mer klær i liten str. + bokhylle og kommode.

Mannen sitt ansvar her også :) Det er koselig med vasking av små klær :)

Vi må også bygge terrasse :p ...og mur + gjerde rundt. Mannen sin jobb å få det gjort så ting tar tid.

Har du funnet bokhylle og kommode som du skal ha? Jeg jakter også på dette, men ikke funnet noe enda. Men begynner å få mye fint tøy og utstyr nå, så må ha en plass til det.

Har du funnet bokhylle og kommode som du skal ha? Jeg jakter også på dette, men ikke funnet noe enda. Men begynner å få mye fint tøy og utstyr nå, så må ha en plass til det.

Vi skal bare ha helt enkelt fra Ikea (husker ikke hva det heter men kommoden har ikke "håntak"), for de typene har vi i resten av huset :)
Klesskap er på plass og begynner å fylles ;) Er så koseli!

Fikk telefon av broren min om at jeg må plukke ut alle babytingene jeg vil ha fordi de har ikke lagringsplass lengre.
Synes at det er litt tidlig men blir jo koselig med leiligheten full av babyting <3

Her sitter mini og jg og spiser mormors boller, drikker kakao og ser donald-film :) godt å krype inn for litt kos etter leking ute m nabounger i isregn :/ (hvor ble våren av?!??)

Ps så ferdig hobbiten i går (apple tv, den ligger der!!). Eeeksker bøkene og LoTR-filmene, mn denne ble... ujevn. Litt kjedelig, mangler de store karakterene og humoren synes jg. Killi ble min favoritt :) savner Aragon og Legolas :D

Her sitter mini og jg og spiser mormors boller, drikker kakao og ser donald-film :) godt å krype inn for litt kos etter leking ute m nabounger i isregn :/ (hvor ble våren av?!??)

Så koselig meg kakao og boller :)
Håper våren er rundt hjørne!

Jeg ogsåå!! Vi skal til Kreta 4.mai, så får en skikkelig kick-start på sommern. Er litt spent jg... :/ Men det blir sikkert herlig :)

Back
Topp