Hvis du titter innom.. (inspirert)

Sitter under dynen og spiser popcorn, selvom jeg overhode ikke kjenner smaken! Mine bestevenner i dag er doc, nesespray, kleneex og paracett! Vårforkjølelsen har virkelig satt seg her! Og hjelper ikke at mannen er døden nær. (Forkjølet han og)
 
Sitter under dynen og spiser popcorn, selvom jeg overhode ikke kjenner smaken! Mine bestevenner i dag er doc, nesespray, kleneex og paracett! Vårforkjølelsen har virkelig satt seg her! Og hjelper ikke at mannen er døden nær. (Forkjølet han og)

Usjda.. God bedring!
 
Prøver å samle siste lysten til å gjøre noe for å kunne lage litt mat :D


Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
 
Har planta i hagen i dag, og kjøpt gravidstrømebukser til 17.mai. Da jg var ferdig med det, var ryggen ødelagt og energien brukt opp.

Nå er det sofa-tid med kaffe og vannmelon <3
 
Trøttheten dro sin vei etter jeg la meg i senga.. Hvorfor skjer slikt!! Jeg har jo sove 3 timer i natt!! Hvordan bli trøtt igjen? :(
 
Trøttheten dro sin vei etter jeg la meg i senga.. Hvorfor skjer slikt!! Jeg har jo sove 3 timer i natt!! Hvordan bli trøtt igjen? :(
Legge fra seg bv? ;P Har ikke det problemet på dagtid, da er det bare kubb! Men om kvelden når jeg legger meg derimot.... :/
 
Sitter og slapper av i sengen ved siden av samboer som spiller pc(Han har pc bordet på rommet ) og venter på at vi skal bli hentet for å reise til min kjære bror i Halden ^^
Vi skal nemlig feire natt til 17 Mai med et veteranbiltreff (Awsome)
Så skal vi på selveste 17 Mai ta Sverige ferja til Norge:) kose oss med buffet mat og snadder! Før vi ankommer Kilebygda for familieliv og grillkos <3
Verdens beste 17 Mai !!!<3


Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
 
Back
Topp