Hvis du titter innom.. (inspirert)

10 min igjen av uke 18:-)

Da har jeg vært edru på bygdefest, tihi :P gikk ganske bra, jeg koste meg, men ble litt travelt på slutten med den høye musikken og alle fulle folka. Jeg er gravid er foresten tidenes replikk for å få bort innpåslitne mannfolk ;)

Da har jeg vært edru på bygdefest, tihi :P gikk ganske bra, jeg koste meg, men ble litt travelt på slutten med den høye musikken og alle fulle folka. Jeg er gravid er foresten tidenes replikk for å få bort innpåslitne mannfolk ;)

Hah, den har eg og brukt, funka vanvittig bra :D

Da har jeg vært edru på bygdefest, tihi :p gikk ganske bra, jeg koste meg, men ble litt travelt på slutten med den høye musikken og alle fulle folka. Jeg er gravid er foresten tidenes replikk for å få bort innpåslitne mannfolk ;)

Etter å ha vært gravid/amma i 4 år eller noe så foretrekker jeg faktisk å være edru på fest :) jeg er den som tar bilder av alle og viser de dagen derpå hvor mye de dreit seg ut OG slipper hangover da :D

Ja, gler oss ! Var på ul i uke 10-11 å hilste so vidt, men nærmer meg uke 19 no, so no va det godt med ny ul :)
Noken som ikkje vil vite kjønn på ul? Som ønsker seg en overraskelse ? Vi klarte å holde oss med førstemann, men spørs no dinne gongen :))

Ja, gler oss ! Var på ul i uke 10-11 å hilste so vidt, men nærmer meg uke 19 no, so no va det godt med ny ul :)
Noken som ikkje vil vite kjønn på ul? Som ønsker seg en overraskelse ? Vi klarte å holde oss med førstemann, men spørs no dinne gongen :))

Jeg klarte å holde meg sist, enda da var jeg på 4 ultralyder. Men denne gangen SKAL jeg vite det ;)

20+0 i dag!! Woohoo! I morgen er jeg halvveis....! Er det virkelig like lenge igjen?? :O Reality bites! Menmen, heldigvis på vei mot sommer og time hos fysio på tirsdag så håper tiden fremover blir "lettere" :P

Halvveis allerede? Så fort andres svangerskap går ;) Jeg synes mitt går enda senere nå enn med førstemann :)

Jeg er 17 +1. Så jeg venter i spenning på ultralyd. Nesten så jeg ikke klarer vente :)

Føler jeg var i uke 17 i går :) Etter UL går det jo ganske fort ;) Kan kjøpe klær med farger på og slik!
Men nå når det gikk opp for meg at jeg kun er halvveis så vil jeg helst holde sengen :P Håper bare tiden går fort og at vi får en fin sommer som kan tilbringes på terrassen!

Back
Topp