Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nee.. Jeg syns det va bortkasta penger :/Er det anbefalt og kjøpe? Smakt Synnøve finden's gresk yoghurt? Sinnsykt god
Nee.. Jeg syns det va bortkasta penger :/
Kan vi spise gresk yoghurt? Hmm må prøves
Da har jeg vært edru på bygdefest, tihi gikk ganske bra, jeg koste meg, men ble litt travelt på slutten med den høye musikken og alle fulle folka. Jeg er gravid er foresten tidenes replikk for å få bort innpåslitne mannfolk
Den er faktisk sinnsykt god og sunn
Da har jeg vært edru på bygdefest, tihi gikk ganske bra, jeg koste meg, men ble litt travelt på slutten med den høye musikken og alle fulle folka. Jeg er gravid er foresten tidenes replikk for å få bort innpåslitne mannfolk
Hva har du oppi?
Våkna med migrene idag :s ... Men jubla innvendig over oul i uka som kjem ))
Ja, gler oss ! Var på ul i uke 10-11 å hilste so vidt, men nærmer meg uke 19 no, so no va det godt med ny ul
Noken som ikkje vil vite kjønn på ul? Som ønsker seg en overraskelse ? Vi klarte å holde oss med førstemann, men spørs no dinne gongen )
Halvveis allerede? Så fort andres svangerskap går Jeg synes mitt går enda senere nå enn med førstemann
Hvor langt et du på vei? Sitter på app'en så får ikke opp evnt ticker...
Jeg er 17 +1. Så jeg venter i spenning på ultralyd. Nesten så jeg ikke klarer vente