Hvis du titter innom her så...

Vi setter kursen mot sverige på søndag:-) overnatting på vestby nedover,så skal vi være 5 dager i falkenberg (med skara sommerland,dyrepark og Ullared) så på veien hjem blir det vestby overnatting første natten og kinsarvik og mikkelparken andrenatten før vi kjører hjem:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Så deilig da. Koselig ferie for alle sammen. ;)

Her sov minste snuppa fra kl 22 til halv 6, litt pupp og sov til 9.30:-)
Da kom største snuppa og ville stå opp:-)
Kan bli vant til dette:-)

Her sov minste snuppa fra kl 22 til halv 6, litt pupp og sov til 9.30:-)
Da kom største snuppa og ville stå opp:-)
Kan bli vant til dette:-)

Sånn var det her og i dag :) fikk mat halv seks. Tok litt tid før hu sovna, men sov til kvart over ti! ;) deilig! :) :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Innom. Au. Betennelse. Synd på meg. ...:(

-=[herq]=-

Sånn var det her og i dag :) fikk mat halv seks. Tok litt tid før hu sovna, men sov til kvart over ti! ;) deilig! :) :)

Det er deilig,her sovna hun igjen av litt intens drikking av ene puppen...

Det er deilig,her sovna hun igjen av litt intens drikking av ene puppen...

Vært lys våken i dag da ;) en lang dubb, ellers våken. Er på reker og farris hos en nabo. Med høylytt latter som skjærer i øra, og unger som herjer. Så hu vil absolutt ikke sove nå... :p men stup trøtt!

Klokka er 04.25 og jeg har nettopp satt meg ned for å pumpe etter å ha vasket stuegulvet fordi noen fant ut at det var en kjempeide og tisse/bæsje utover meg, stellebordet og gulvet... Nå er han overtrøtt og bare ligger og stresser... Dette kan bli en lang natt :-P

*surrer på telefonen*

Klokka er 04.25 og jeg har nettopp satt meg ned for å pumpe etter å ha vasket stuegulvet fordi noen fant ut at det var en kjempeide og tisse/bæsje utover meg, stellebordet og gulvet... Nå er han overtrøtt og bare ligger og stresser... Dette kan bli en lang natt :-P

*surrer på telefonen*

Bah...! Så irriterende.. kunne i det minste venta til dagen begynte :p håper han sovner fort :)

Bah...! Så irriterende.. kunne i det minste venta til dagen begynte :p håper han sovner fort :)

Rimelig ;-) takk! Han har roet seg litt, men spørs om han er noe særlig festlig når jeg legger han i senga si igjen :-P

*surrer på telefonen*

Back
Topp