Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å ta meg en sånn dag snart eg ogHar vært på shopping idag! Fått meg nye sko (mye enklere å kjøpe det når man ikke har flere kilo ekstra i vannvekt) og klær og ikke måte på! Deilig å unne seg selv noe også
![]()
*surrer på telefonen*
Eg ogOppe og matertrøtt.....
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Tenkte å ta meg en sånn dag snart eg og![]()
![]()
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Eg ogtrenger fyrstikker til øynene
![]()
No er det mat igjen herVirkelig...! Vi skal bort etterpå så får ikke hatt morgenblunden vi bruker heller. Jeeezzzez!!
Han har då vertfall matvettSitter og pumper, spiser og forandres over at lille er 6 uker og nettopp gulpet i seg 185 ml med nan og fremdeles ville ha mer... Og han har til og med ikke gulpet opp noen ting nesten :O nå ligger han ved siden av meg og smiler fornøyd, så trengte det vel![]()
*surrer på telefonen*
No er det mat igjen herså lurer eg på om eg skal sove litt til
god tur kor henn du no skal
![]()
God morgen damer
-=[herq]=-
Koselig daVi skal til Gardermoen for å hilse på ei venninne som mellomlanderveldig koselig, men tror ikke jeg har vært så trøtt på lenge....
Han har då vertfall matvetthørtes ut som han trengte det ja. Kose deg med han
![]()
Hvorfor tar svenskene med seg sige i butikkene?
prisene er høye[/quote
Svarte på feil
Hahahaha![]()
*surrer på telefonen*
God morgen![]()
Her skal jeg og eldste snuppa på litt shopping(kjøpe inn litt småting vi trenger til ferien), pappaen har ferie og har de to yngste hjemme....
Så skal vi kjøpe ferske reker,for vi skal ha mammaen og pappaen min på kvelds i kveld(pappaen min skal koke krabbe)
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Så kjekt dåVi skal til Gardermoen for å hilse på ei venninne som mellomlanderveldig koselig, men tror ikke jeg har vært så trøtt på lenge....