Hvis du titter innom her så...

Har vært på shopping idag! Fått meg nye sko (mye enklere å kjøpe det når man ikke har flere kilo ekstra i vannvekt :-P) og klær og ikke måte på! Deilig å unne seg selv noe også :-)

*surrer på telefonen*

Kom heim fra ferien i natt. Lagt i senga fram til kl 17 med feber :(

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har vært på shopping idag! Fått meg nye sko (mye enklere å kjøpe det når man ikke har flere kilo ekstra i vannvekt :-P) og klær og ikke måte på! Deilig å unne seg selv noe også :-)

*surrer på telefonen*
Tenkte å ta meg en sånn dag snart eg og ;) :D

Sitter og pumper, spiser og forundres over at lille er 6 uker og nettopp gulpet i seg 185 ml med nan og fremdeles ville ha mer... Og han har til og med ikke gulpet opp noen ting nesten :O nå ligger han ved siden av meg og smiler fornøyd, så trengte det vel :p

*surrer på telefonen*

Virkelig...! Vi skal bort etterpå så får ikke hatt morgenblunden vi bruker heller. Jeeezzzez!!

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
No er det mat igjen her :) så lurer eg på om eg skal sove litt til :D god tur kor henn du no skal ;)

Sitter og pumper, spiser og forandres over at lille er 6 uker og nettopp gulpet i seg 185 ml med nan og fremdeles ville ha mer... Og han har til og med ikke gulpet opp noen ting nesten :O nå ligger han ved siden av meg og smiler fornøyd, så trengte det vel :-P

*surrer på telefonen*
Han har då vertfall matvett;) hørtes ut som han trengte det ja. Kose deg med han :)

No er det mat igjen her :) så lurer eg på om eg skal sove litt til :D god tur kor henn du no skal ;)

Vi skal til Gardermoen for å hilse på ei venninne som mellomlander :) veldig koselig, men tror ikke jeg har vært så trøtt på lenge....

Vi skal til Gardermoen for å hilse på ei venninne som mellomlander :) veldig koselig, men tror ikke jeg har vært så trøtt på lenge....

Koselig da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

God morgen:-)
Her skal jeg og eldste snuppa på litt shopping(kjøpe inn litt småting vi trenger til ferien), pappaen har ferie og har de to yngste hjemme....
Så skal vi kjøpe ferske reker,for vi skal ha mammaen og pappaen min på kvelds i kveld:-) (pappaen min skal koke krabbe)

Han har då vertfall matvett;) hørtes ut som han trengte det ja. Kose deg med han :)

Åjadda ;-) blir spennende å se hvordan han ligger ann på vekta i morgen :-P

*surrer på telefonen*

God morgen:-)
Her skal jeg og eldste snuppa på litt shopping(kjøpe inn litt småting vi trenger til ferien), pappaen har ferie og har de to yngste hjemme....
Så skal vi kjøpe ferske reker,for vi skal ha mammaen og pappaen min på kvelds i kveld:-) (pappaen min skal koke krabbe)

Oooooh! Elsker reker og krabbe :-) Heldiggrisene :-D

*surrer på telefonen*

Så kjekt då :) du får sove til natten igjen;) kos deg :)

Back
Topp