Hvis du titter innom her så...

Nok en malingsdag:)
Fikk en liten malingspause når jeg kjørte eldstemann til flyplassen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
I morgen skal jeg opp på sykehuset med blomster og kort til føden og barsel pluss på sykebesøk til ei på oktober-forumet :) så er det vel tomatsuppe og pannekaker som vanlig til middag på mandager hos svigers :)

*surrer på telefonen*
 
I dag et det lite på tapetet. Krysser fingre for at en pakke jeg har bestilt kommer. Men tviler egentlig på at den kommet før tidligst i morra igjen.. Ellers blir det trilletur i finværet :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Skal til naboen som har en liten en som e noen mnd gamlere enn min;-) Ska bli kos;-D
 
De eldste er levert i barnehagen,minien sover ute i vognen og jeg skal ut å male.....
Snart ferdig med første strøket:) :) :)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Ligger på hotell rommet å ammer.. storebror tripper og maser kortid vi kan gå i bassenget :p hehe
 
Ligger på hotell rommet å ammer.. storebror tripper og maser kortid vi kan gå i bassenget :p hehe
Kan forstå at det er litt vanskelig å vente:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
God natt jenter:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Da har æ stått opp og er uthvilt som bare det:) aldri fått så mye søvn;-) Første natta der vi ikke har vært oppe og lillegutt sover ennå. Skal vekke han kl 7;-)
 
Skulle ønske jeg var uthvilt. Slitsom natt, mye magevondt. Ble en rolig dag her iallefall; )

-=[herq]=-
 
Back
Topp