Hvis du titter innom her så...

Skal ikke ha bilder av gullet på nett :p endte med å gulpe på seg og bæsje seg helt ut :p da vet man det har vært en god feiring :p

Jo takk :) all ære til de som klarer å amme ;-) skulle gjerne fått til det :p

*surrer på telefonen*
Aha, ser den. Jeg moderer bare litt med bilder jeg da. Men forstår godt hva du mener. :)
Typisk det da. Skjedde her også, bare hun tisset seg ut. :) første gang med kjole, så skjønner henne godt jeg. :p hadde også protestert.

Ja, men hvis ikke jeg hadde fått til å amme så vet jeg ikke om jeg hadde orket å pumpe. ;)
 
For å si det sånn så ser vi litt like ut... ble inspirert til å spørre av deg:)

-=[herq]=-
Nope, jeg er person som sjeldent viser mye hud. ;) da blir man ikke brent heller :)
 
Her har jeg vert ute å malt på huset inni mellom hver amming og matlaging.....
Forstår ikke hvorfor vi har så stort hus......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Vurderer leie inn folk til vi skal male huset. Men det blir ikke i år. :)
 
Vurderer leie inn folk til vi skal male huset. Men det blir ikke i år. :)
Anhrer på at vi ikke gjorde det.....:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Må bare få sagt at DU er en ekte SUPERMAMMA og et forbilde for oss alle ;)
Takk:)
Men kan love deg jeg blir sliten og lei inni mellom:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jo er vel det:) og ville ikke byttet det bort mot noe:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jo er vel det:) og ville ikke byttet det bort mot noe:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Det er jo det som er så unikt med mor-barn båndet. At uansett hva de gjør, så elsker vi de. Og uansett hvor slitne og lei vi blir så vil vi egentlig ikke bytte det bort. Vi ønsker jo tid alene og sånn, kanskje en ferie. Men vi begynner savne de stort sett med en gang.
 
Jeg og egentlig,men huset maler seg ikke av seg selv:-(
Mye igjen enda,men det skal bli deilig å bli ferdig og tenke at det er mangen mangen år til neste gang:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Det er sant da ;) men allikevel! Godt gjort ;) fint med maling som holder i maaaange år :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Kake no så seint?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Ja. Får besøk seinere i dag, og fryseren var tom for kake. Svigermor kom med kake så vi hadde litt å servere etter snuppa kom. Og deilig var det! :) Men nå får jeg vel stå for baking sjøl.. er jo snart ferdig med barseltida! Huff som tida flyr...

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Aha, ser den. Jeg moderer bare litt med bilder jeg da. Men forstår godt hva du mener. :)
Typisk det da. Skjedde her også, bare hun tisset seg ut. :) første gang med kjole, så skjønner henne godt jeg. :p hadde også protestert.

Ja, men hvis ikke jeg hadde fått til å amme så vet jeg ikke om jeg hadde orket å pumpe. ;)

Er egentlig mest overrasket over at alle rundt oss har klart å la være og legge ut noe :p

Haha! Ikke noe kjolemenneske? Kan godt pynte meg, men blir jaggu ikke mye av det for tiden :p godt jeg ikke brukte sminke før gutten kom, hvis ikke hadde vel folk rygga når de ser meg nå :p

Er egentlig ikke så verst, men sånn som nå hvor guttungen ligger ved siden av meg og spreller som en gal så er 10 min på hver pupp VELDIG lenge :p

*surrer på telefonen*
 
Tidlig våken på en søndag :eek: har satt på vaskemaskinen og pakket litt. Nå er det endå litt amming før eg tenkte å kvile litt til... Trøtt :/
 
Her i huset har vi hatt en super natt! Bærta fikk mat i 8 tida, tok litt til å både spise og sovne (blitt så nysgjerrig de siste dagene! ;) ) men sovnet etter hvert og sov til kl 3! Fikk mat og sov til halv 7 i senga si, og ved siden av oss til 8! :D
Måtte det fortsette sånn ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Her i huset har vi hatt en super natt! Bærta fikk mat i 8 tida, tok litt til å både spise og sovne (blitt så nysgjerrig de siste dagene! ;) ) men sovnet etter hvert og sov til kl 3! Fikk mat og sov til halv 7 i senga si, og ved siden av oss til 8! :D
Måtte det fortsette sånn ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Så deilig om du er vant med tidligere morning:) her var begge guttene våken kl 8.30. Ny rekord siden eldste pleier sove til 10 minst i helgene ; men eg var lys våken i dag eg og til tross for at eg sovnet kl 3 :p
 
Her sov jeg lenge:)
Ammat snuppa i 7 tiden og når de andrevåknet ihalv 9 tiden sto mannen opp med de ogvi sov til halv 11:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Deilig å sove lenge iblant:) Jeg og lillegutt holder sengen enda, har akkurat ammet og nå sover han igjen:) Vært litt urolig på nattmorgenen, så da er det deilig at det var pappans tur å stå opp med storesøster:)
 
Så deilig om du er vant med tidligere morning:) her var begge guttene våken kl 8.30. Ny rekord siden eldste pleier sove til 10 minst i helgene ; men eg var lys våken i dag eg og til tross for at eg sovnet kl 3 :p

Har hendt hu er lys våken etter matinga på natta.. og fire-halv fem er lovlig tidlig... ;) så er fornøyd jeg! Spesielt med tanke på at kveldsmørket begynte kl 20.

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Har hendt hu er lys våken etter matinga på natta.. og fire-halv fem er lovlig tidlig... ;) så er fornøyd jeg! Spesielt med tanke på at kveldsmørket begynte kl 20.

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Skjønner godt du er fornøyd då ;) håper det forsetter :)
den lille kvilen eg skulle ta i morges resulterte i at eg våkna halv 1 ;) hehe
 
Back
Topp