Innom før det er ut i fina været
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med grillmatHar fått beist terrasserekkverk i sola imens snuppa har kvilt formiddagslurnå skal vi snart på grillmiddag hos svigers! Deilig når endelig sommeren er her!!
![]()
Deilig med grillmat![]()
Ja deg er det lenge siden eg har sett! Kjekt å kunne reise litt om sommerenHerregud d er lenge siden jeg har vært her inne. Vi har vært og reist så mye i sommer. Men jeg lever enda altså og kommer nok sterkere tilbake til høsten. Ps: lillemor er verdens herligste baby![]()
Kan tenke meg du er svett då jaVært på labbetur i varmen. Svett!!
Som om man ikke svetter nok etter graviditeten og hormoner.Kan tenke meg du er svett då ja![]()
Sant detSom om man ikke svetter nok etter graviditeten og hormoner.![]()
Sant detSom om man ikke svetter nok etter graviditeten og hormoner.![]()
Hehe, sant nok. Men selv om andre også svetter så tviler jeg på at alle svetter like mye som meg og lukter like mye.Sant detlitt greit når det er så varmt.. ikkje bare vi som svetter
![]()
En dukkert er veldig greiHehe, sant nok. Men selv om andre også svetter så tviler jeg på at alle svetter like mye som meg og lukter like mye.gleder meg til svettelukta gir seg litt igjen.
det en er heldig med nå er at man kan ta seg noen dukkerter iløpet av dagen.
![]()