Hvis du titter innom her så...

Innom før det er ut i fina været :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har fått beist terrasserekkverk i sola imens snuppa har kvilt formiddagslur :D nå skal vi snart på grillmiddag hos svigers! Deilig når endelig sommeren er her!! :D

Har fått beist terrasserekkverk i sola imens snuppa har kvilt formiddagslur :D nå skal vi snart på grillmiddag hos svigers! Deilig når endelig sommeren er her!! :D
Deilig med grillmat :D

Kommet til Vestby ikke så langt igjen til sverige imorgen:-)
Og alle tre jentene har vert kjempe flinke i bilen i hele dag:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herregud d er lenge siden jeg har vært her inne. Vi har vært og reist så mye i sommer. Men jeg lever enda altså og kommer nok sterkere tilbake til høsten. Ps: lillemor er verdens herligste baby:)

Herregud d er lenge siden jeg har vært her inne. Vi har vært og reist så mye i sommer. Men jeg lever enda altså og kommer nok sterkere tilbake til høsten. Ps: lillemor er verdens herligste baby:)
Ja deg er det lenge siden eg har sett! Kjekt å kunne reise litt om sommeren :) har du og verdens herligste baby? :p Hihi :D

Sant det;) litt greit når det er så varmt.. ikkje bare vi som svetter :D

Hehe, sant nok. Men selv om andre også svetter så tviler jeg på at alle svetter like mye som meg og lukter like mye. :p gleder meg til svettelukta gir seg litt igjen. :) det en er heldig med nå er at man kan ta seg noen dukkerter iløpet av dagen. ;)

Hehe, sant nok. Men selv om andre også svetter så tviler jeg på at alle svetter like mye som meg og lukter like mye. :p gleder meg til svettelukta gir seg litt igjen. :) det en er heldig med nå er at man kan ta seg noen dukkerter iløpet av dagen. ;)
En dukkert er veldig grei :D sjøl om eg ikkje har vært så hyppig akkurat der då :p ja gleder meg virkelig til noe av svettelukta forsvinner. :)

Kl 05:05 amming på g! ;)

Vært ute siden kl 12 i dag:) no har meg og minste trekt oss inn, mens eldste og mannen er med en kompis og sønnen å fisker :)

Back
Topp