Hvis du titter innom her så..........

Jeg syns det er så irriterende å måtte gi meg pga biting.. :p hadde vært noe annet om hun bare mistet interessen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den ser jeg, er sånn jeg håper her at han blir lei. Her er ammingen vond for tiden, misteker Raynauds fenomen :(

Herlig, det kan faktisk bli for mye også, travelt med permisjon. Kanskje jeg heller skal være hjemme og legge sammen klær...?

Sent from my iPad using BV Forum

Da slepper du stress om ikke annet :D Klær'ne går vel ikke sin vei, men godt å bli kvitt :D

Fikk igjen lite i fjor, så har ikke så store forhåpninger. Har tabelltrekk.
Jeg fikk mye igjen i fjor, firstår ikke hvordan de kan regne feil med min stabile, lille inntekt. Fikk 20000 igjen i fjor. Det var fantastisk !

Jeg tror jeg faktisk har skattet mindre enn i fjor. Fikk hvertfall igjen mer da. Og nå har jeg jo tjent mindre:) og fikk igjen mindre :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Au, håper ikke du har det.

Ganske sikker, snart 4 uker med smerter, men gir seg stort sett når melka kommer :) Alltid hatt treg utdrivningsrefleks og vært litt plaget med tette melkeganger. Men aldri gjort VONDT som dette. Lyst å gråte hver gang han skal ha pupp :P

Jeg tror jeg faktisk har skattet mindre enn i fjor. Fikk hvertfall igjen mer da. Og nå har jeg jo tjent mindre:) og fikk igjen mindre :p

Alltid spennende å sjekke skatten :D Tror ikke jeg kan håpe på så stort, bare jeg ikke blir skyldig!

Ganske sikker, snart 4 uker med smerter, men gir seg stort sett når melka kommer :) Alltid hatt treg utdrivningsrefleks og vært litt plaget med tette melkeganger. Men aldri gjort VONDT som dette. Lyst å gråte hver gang han skal ha pupp :P
Huff, tror jeg hadde gitt opp da, de er jo så store nå. Ikke godt å grue seg til amming!

Huff, tror jeg hadde gitt opp da, de er jo så store nå. Ikke godt å grue seg til amming!

Han får flaske viss han blir urolig ved puppen, da kommer iallefall ikke melka :P Men synd det skal ende slik, har jo vært bra helt til for noen uker siden :P

Han får flaske viss han blir urolig ved puppen, da kommer iallefall ikke melka :P Men synd det skal ende slik, har jo vært bra helt til for noen uker siden :P
Ville gått og sjekka uansett når legekontoret er åpent.

Tre fulle ikeaposer med klær som skal vaskes...og hva skjer? Vaskemaskina ryker. Perfekt! Noen som har erfaring med Whirlpool AWO/D 7415? 7kg kapasitet, 1400 omdreininger. Den vi har er 1200 omdreininger og 5kg, så er jo bedre en den uansett :-)

Tre fulle ikeaposer med klær som skal vaskes...og hva skjer? Vaskemaskina ryker. Perfekt! Noen som har erfaring med Whirlpool AWO/D 7415? 7kg kapasitet, 1400 omdreininger. Den vi har er 1200 omdreininger og 5kg, så er jo bedre en den uansett :-)

Perfekt utgift akkurat denne mnd da... :/

Back
Topp