♡Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det går... Det går liksom ikke helt opp for meg hva som har skjedd, føles helt uvirkelig...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
♡Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det går... Det går liksom ikke helt opp for meg hva som har skjedd, føles helt uvirkelig...
Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det går... Det går liksom ikke helt opp for meg hva som har skjedd, føles helt uvirkelig...
Da er vi to.Innom i natten![]()
Bare lekkert! Deilig å ha mannen hjemme slik at jeg kan gjøre litt alene + at det faktisk er en annen voksenperson i huset å snakke medDa er vi to.hvordan går det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper på sol hver dag. Vi har hatt så mye sol at jeg begynner å bli litt storforlangendeNattinatt dere♡ håper på sool i morgen !
Det skjønner jeg godt. Man trenger noen andre enn kun barna å snakke med.Bare lekkert! Deilig å ha mannen hjemme slik at jeg kan gjøre litt alene + at det faktisk er en annen voksenperson i huset å snakke med
Enn der? Alt vel?
Hehe, bare meg som ikke bryr meg gitt.Håper på sol hver dag. Vi har hatt så mye sol at jeg begynner å bli litt storforlangende![]()
Natta, sove godt.Nattinatt dere♡ håper på sool i morgen !
DET hadde vært deilig det.God bedringMå alle junibabyer bli friske
![]()
Hvordan gikk det? Huset står enda?Så deilig! Hvordan gikk det?
Jeg har første natt borte fra lille i natt. Spent på hvordan det blir. Og spent på hvordan det går med mannen som er alene hjemme med begge to
DET hadde vært deilig det.
Så sola såvidt i går. Her har det regna og vært grått leengeHåper på sol hver dag. Vi har hatt så mye sol at jeg begynner å bli litt storforlangende![]()
Må ha plass til hunder og vogn? ;-)Var å såg på en Audi a6 Allroad.. Får se om det blir den el ikke. Vanskelig det bil styret! Eneste jeg veit er at den vi har er for liten til mitt bruk![]()