Hvorfor gadd du da?![]()
Ikke min avgjørelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor gadd du da?![]()
HeiHeii
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Storebror eller sambo som er gretten?Stille og roliig kveld! 1/2 barn er lagt. Håper sambo tar å legger seg med storebror. Vil ha alenetid ♡ oog han virker så gretten i kveld. Liite trivlig!
Sambo ; pStorebror eller sambo som er gretten?![]()
Sambo ; p
Nei. Egentlig ikke. Men på tivoliplassen rett før vi skulle reise i dag, var store L litt ivrig ut fra radiobilene, og spratt foran han, så han snubla i beina. Og gikk rett på snørra. Så tror han har vondt i kneet. Og da går jo verden under. ..Er'n i dårlig form etter i går?
Var å såg på en Audi a6 Allroad.. Får se om det blir den el ikke. Vanskelig det bil styret! Eneste jeg veit er at den vi har er for liten til mitt brukHvilken bil skal dere (kanskje) kjøpe?
Nei. Egentlig ikke. Men på tivoliplassen rett før vi skulle reise i dag, var store L litt ivrig ut fra radiobilene, og spratt foran han, så han snubla i beina. Og gikk rett på snørra. Så tror han har vondt i kneet. Og da går jo verden under. ..
Det vil jeg tro :/ håper det gikk greit idag.Innom.. Vært en rar dag
Innom.. Vært en rar dag
Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det går... Det går liksom ikke helt opp for meg hva som har skjedd, føles helt uvirkelig...Hvordan går det med dere? Tenkt mye på dere idag <3
Hei på deg! Koselig å "høre" fra deg, og at jobbstart gikk så fint! Snille mamman din!Hola jenter!
Lenge siden sist, har ikke lest meg opp så vet ikke hva som har skjedd i det siste.
Jeg begynte på jobb igjen mandag denne uka. Og det var rett på, undervisning første time mandagmorgen!Men har gått så bra! Har to timer betalt ammefri om dagen, tar det i før jobb eller etter, dvs starter to timer sent eller slutter to timer tidlig. Syns det er stress igrunn, pga jobben min er som den er. Så må jo uansett jobbe hver kveld likevel. Men kommer jo meg tidligere hjem til snuppa da!
Mamma er her og passer henne på dagen, fikk endelig avslag fra NAV om å ta over fedrekvoten her om dagen. Så nå håper vi han får den utsatt, og tar noen uker i sommer, noen neste sommer.
Ellers så står Hannah uten og holde seg om hun slipper seg, krabber trappa i en superfart, gir utrykk for hva hun vil ved å peke og si lyder. Hun vinker, klapper og tar henda over hodet! Og er bare så supergod! <3
Håper alle har det bra! Blir nok mer eller mindre borte herifra i store perioder, blir så hektisk med jobb og familieliv.. Men skal prøve å stikke huet innom inni mellom!
Sent from my iPhone using BV Forum