Hvis du titter innom her så..........

Kan jo hende det bare snappet, hender jo at folk gjør ting dem angrer på :)

Kos dere på lekeland!

Satse på at det var noe som "går over"...var noe bråk der i dagtidlig å med skriking fra både dame og mann. Igår var det rødt lys inni huset der. Ikke lenge sia det var politi der, men jeg trodde det hadde vært innbrudd el no :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøver å overleve dagen uten å rive av meg hodet... æv...

Har vondt i hodet. Og trynet. Nakken og ryggen. Gubben har kommet hjem, så hurra for det.

Haha! Spurte, men han ville ikke :-P Og så er det jo ikke så forbanna mye å gjøre i Notodden :-P Han biter bare litt hardt ;-)

Skjønner ikke at han ikke ville det..... :p Jeg hadde meldt meg frivillig til å sitte i bilen :p
Mye å gjøre her da ... Han kan klippe seg, spise kebab og sitte dagen lang på kafé. :p

Neida, bare koselig det da. Og km garantere at om det blir bitekrig, så vinner jeg. :p

Fult hus med overnattingsgjester.... passa fint når jeg er døden nær og vi ikke har kjøkken... :p

Frøkna i seng med 39.5 i feber. Like vill og gal som vanlig..kan ikke merke at ho har feber bortsett fra ho er varm.. men ser for meg at det kan bli en laaaang natt hjemme aleine med begge kidsa. Usj.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stille og roliig kveld! 1/2 barn er lagt. Håper sambo tar å legger seg med storebror. Vil ha alenetid ♡ oog han virker så gretten i kveld. Liite trivlig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp