Hvis du titter innom her så..........

Vi har 3 butikker da! Hehe, så ble ikke det store. Og selvfølgelig ingenting til meg. ;-) men ull på salg og fleece sett til tuppa. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Gøy med salg! :)

Sto opp 7 idag. Fikk sove fra 8 til halv ni og nå er jeg aleine med jentene.

Puh! Lille hadde feber og var utrolig urolig i natt. Var vel våken fra 23.30 til 2... Jeg skulle egentlig dra med toget kl. 8, men siden lille ville ha pupp akkurat når jeg hadde på vekkerklokka, klarte jeg å forsove meg :( Våknet 20 min før jeg måtte dra...

Var veldig usikker på om jeg skulle dra i det hele tatt når han var så varm i natt, men siden han var i full vigør i dag tidlig og ingen feber, tok jeg sjansen. Jeg er ikke lenger unna enn at jeg kan komme meg hjem om det skulle bli krise. Så da ble det toget en time senere enn planlagt. Men alt i alt var det nok lurt at jeg fikk sove 1,5 time ekstra :)

Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.

Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.
Forstår godt du er sur! Jeg hadde blitt forbanna!

Da har jeg vært hos mamma og spist kveite, og dro derfra uten min nesten 11mnd gamle baby....... hun skal ringe om jeg må komme dit senere ikveld, men i utgangspunktet skal jeg ikke dit igjen før i morgen tidlig! :-O Drar snart avgårde til en venninne og mannen hennes for å spille settlers :-) Dette blir rart dere!! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så deilig! Hvordan gikk det?

Jeg har første natt borte fra lille i natt. Spent på hvordan det blir. Og spent på hvordan det går med mannen som er alene hjemme med begge to :p

Frøkna sover bedre å bedre på natta. :-) Må kun inn å putte i smokk og stryke litt på nå. Så godt å få sove bedre, selv om jeg våkner ørten ganger. Tror hun ligger i senga vår, under sambo eller på gulvet! :-P

Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...
Å huff :( kondolerer :(
Så deilig! Hvordan gikk det?

Jeg har første natt borte fra lille i natt. Spent på hvordan det blir. Og spent på hvordan det går med mannen som er alene hjemme med begge to :p

Det gikk over all forventning ♥ ifølge mamma var hun bare litt våken i 2tida, men sovna igjen etter litt vann/ellas :-) Jeg sov fra ett til ni - uten avbrudd! ♥ deilig :-)

Puh! Lille hadde feber og var utrolig urolig i natt. Var vel våken fra 23.30 til 2... Jeg skulle egentlig dra med toget kl. 8, men siden lille ville ha pupp akkurat når jeg hadde på vekkerklokka, klarte jeg å forsove meg :( Våknet 20 min før jeg måtte dra...

Var veldig usikker på om jeg skulle dra i det hele tatt når han var så varm i natt, men siden han var i full vigør i dag tidlig og ingen feber, tok jeg sjansen. Jeg er ikke lenger unna enn at jeg kan komme meg hjem om det skulle bli krise. Så da ble det toget en time senere enn planlagt. Men alt i alt var det nok lurt at jeg fikk sove 1,5 time ekstra :)

God tur og kose deg masse :-D

Hoho action i gata vår...full/rusa sint mann som dreiv midt i veien :O Stoppa biler, slo i panser osv...politiet kom og henta han da :-) Skjer ALDRI sånne ting der vi bor...næroset er ikke akkurat verdens navle :-P Litt ekkelt ettersom han bor 25m unna huset vårt...første gang vi ser han på 1år omtrent for er aldri folk der. Men trodde ikke han var sånn...trodde han var mye borte på jobb/einstøing bare. Nå er vi på lekeland med storesøster mens minsten er hos svigermor :-)

Hoho action i gata vår...full/rusa sint mann som dreiv midt i veien :O Stoppa biler, slo i panser osv...politiet kom og henta han da :-) Skjer ALDRI sånne ting der vi bor...næroset er ikke akkurat verdens navle :-P Litt ekkelt ettersom han bor 25m unna huset vårt...første gang vi ser han på 1år omtrent for er aldri folk der. Men trodde ikke han var sånn...trodde han var mye borte på jobb/einstøing bare. Nå er vi på lekeland med storesøster mens minsten er hos svigermor :-)

Kan jo hende det bare snappet, hender jo at folk gjør ting dem angrer på :)

Kos dere på lekeland!

Back
Topp