Hvis du titter innom her så..........

Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.

Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.
Dra deg hit og bli med ut NÅ! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dra ut :) Det er værre å være forsynt av å BARE være mamma, enn å være sjuk!

Tja.. er blakk også, så det er ikke aktuelt. Men hadde trengt det nå.. Merker at jeg har vært hjemme hver dag, hele dagen i over en mnd. Woop woop.

Da har jeg vært hos mamma og spist kveite, og dro derfra uten min nesten 11mnd gamle baby....... hun skal ringe om jeg må komme dit senere ikveld, men i utgangspunktet skal jeg ikke dit igjen før i morgen tidlig! :-O Drar snart avgårde til en venninne og mannen hennes for å spille settlers :-) Dette blir rart dere!! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært hos mamma og spist kveite, og dro derfra uten min nesten 11mnd gamle baby....... hun skal ringe om jeg må komme dit senere ikveld, men i utgangspunktet skal jeg ikke dit igjen før i morgen tidlig! :-O Drar snart avgårde til en venninne og mannen hennes for å spille settlers :-) Dette blir rart dere!! :-)

Kos deg og nyyyt det!♡

Du er søt :) Men skjønner det er rart! Går så bra så :) Kooooos deg ♡

Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.

Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.

Dra ut, om så bare for å sitte to meter unna huset! Nå må da gubben klare å vise hensyn?

Kos deg og nyyyyyyyt :-D

Nyyyt! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

A er lagt, de ndre følger etter om ca 1/2 time... Tar på å være så mye lene, samtidig så er det jo en god grunn til at han er borte... Heldigvis har jeg mamma og pappa, og søstera mi:)

A er lagt, de ndre følger etter om ca 1/2 time... Tar på å være så mye lene, samtidig så er det jo en god grunn til at han er borte... Heldigvis har jeg mamma og pappa, og søstera mi:)

Huff, kan ikke sette meg inn i situasjonen din. Glad på dine vegne at du har mye familie rundt deg. Det er en trøst. Sender en klem til fine du <3

Har spist deilig biff! :-) Og har en munkholm i glasset og smågodt i skåla. Fredag! :)
Har også kjøpt meg en cider men spørs om jeg sparer den til i morgen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sååå vondt i hodeeet.... og jeg har så lyst på bergbys!! :( Stakkars meg....

Back
Topp