Hvis du titter innom her så..........

Fryktelig typisk det, når man har mye å ordne!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jupp! Og det som er enda mer typisk er at han har feber :( *serkick-offenforsvinneidetfjerne*. Håper det er pga tenner og at det gir seg i løpet av kvelden! Det gjelder å være optimist...:p

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: S.
Satt på 3 klesvasker, 5 oppvasker (har benkemaskin), 2 tørketromler, rydda vekk for lite tøy til lille, stellebord, soverommet og deler av stua! Etterpå skal vi støvsuge, rydde unna litt leker ned i kjelleren og bade lille! Har jeg fortjent en cola da? :-P

• Liker
Reactions: S.
Satt på 3 klesvasker, 5 oppvasker (har benkemaskin), 2 tørketromler, rydda vekk for lite tøy til lille, stellebord, soverommet og deler av stua! Etterpå skal vi støvsuge, rydde unna litt leker ned i kjelleren og bade lille! Har jeg fortjent en cola da? :p

Så flink og effektiv du har vært da :D Jeg skulle vaske bade om ikke annet i dag :rolleyes: Trur du jeg har gjort det? :D

Her er også dagens første tur over :) Så heldig som skal på shopping. Jeg har abstinenser :cool:
Vi har 3 butikker da! Hehe, så ble ikke det store. Og selvfølgelig ingenting til meg. ;-) men ull på salg og fleece sett til tuppa. :)

Vi har 3 butikker da! Hehe, så ble ikke det store. Og selvfølgelig ingenting til meg. ;-) men ull på salg og fleece sett til tuppa. :)

3 butikker er bedre enn ingen :) Nei, sånn pleier det å være når jeg er på shopping også :D Alltid noe til de andre og ingenting til meg selv :) Kjekt å handle på salg. Fleece er deilig :D

Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.

Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.

Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.

Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.

Dra ut :) Det er værre å være forsynt av å BARE være mamma, enn å være sjuk!

Back
Topp