Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp! Og det som er enda mer typisk er at han har feberFryktelig typisk det, når man har mye å ordne!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nope!søren assa..
RegnMeldt fint i morgen, men det tror jeg ikke før jeg ser det ;-)
Eller ti . Neida.. vet ikke. Blir nok uansett i farta! !pass dere for snap ♡
Neii. Gitt opp nå! Haha
Satt på 3 klesvasker, 5 oppvasker (har benkemaskin), 2 tørketromler, rydda vekk for lite tøy til lille, stellebord, soverommet og deler av stua! Etterpå skal vi støvsuge, rydde unna litt leker ned i kjelleren og bade lille! Har jeg fortjent en cola da?![]()
Så flink og effektiv du har vært daJeg skulle vaske bade om ikke annet i dag
Trur du jeg har gjort det?
![]()
Når jeg først begynner og får tid går det gjerne unnaNeeeh
Men tanken som teller, er det ikke?
![]()
Vi har 3 butikker da! Hehe, så ble ikke det store. Og selvfølgelig ingenting til meg. ;-) men ull på salg og fleece sett til tuppa.Her er også dagens første tur overSå heldig som skal på shopping. Jeg har abstinenser
![]()
Vi har 3 butikker da! Hehe, så ble ikke det store. Og selvfølgelig ingenting til meg. ;-) men ull på salg og fleece sett til tuppa.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahahha !Gleder meg! Blir det som sist blir det interessant ihvertfall![]()
Klar for å ut nå?Oohooii !![]()
Har lyst til å reise ut i morgen. Er dritt sjuk da. Og blakk. Og gubben har bursdag på søndag. Men jeg kjenner at jeg er så forsynt med å være BARE MAMMA.
Jaa, jeg er trøtt,sliten og sur. Jeg og gubben hadde en avtale om at han skulle holde seg hjemme en stund å avlaste meg. Dette ble vi enige om i går, og idag har jeg ikke sett trynet hans. God start.
Ikke ut ut. Men er hos venninna mi nåKlar for å ut nå?