Ja :/ skjønner jo butikken, for her er jo ingen babyer, så baby mat og slikt hadde jo bare gått ut på dato.Så teit butikk!
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja :/ skjønner jo butikken, for her er jo ingen babyer, så baby mat og slikt hadde jo bare gått ut på dato.Så teit butikk!
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Dagens første trilletur over, frøkna ligger ute å sover. Jeg inntar frokost.
Vi skal møte ei med ei jente på samme alder på litt shopping i dag.og en tur i åpenbarnehage så de får leke.
Sent from my iPhone using BV Forum
I dag er jeg skikkelig lat! Skal egentlig vaske huset,men kommer jo aldri i gang..
Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.
Her regner det ogsåHer regner det i dagHvordan er været hos dere?
Har dere noe snø eller? Her minker det voldsomtHer regner det også
Her har det vært toppen tre dager med snø på bakken i hele vinterHar dere noe snø eller? Her minker det voldsomtDet er jo positivt da
Men blir jo sølete
![]()
Her har det vært toppen tre dager med snø på bakken i hele vinter![]()
Yei liksom!Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.
Yei liksom!
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Pappaperm er jo ferie vet du!Imponerende, ikke sant?
Han har hatt perm i 1 mnd nå, og har 1 mnd igjen. Så kanskje han klarer å få til 2 ganger iløpet av pappapermen da! Hehe..
Haff!!! Det er ikke bra! Tenk om du får slik svimmelhet mens du kjører! Farlig! Svigermor sliter med det samme. Legen mente det var en form for migrene :/Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Greit å få sjekket opp! Lykke tilDa skal jeg til legen om en time! Men selvfølgelig føler jeg meg litt bedre i dag, typisk. Men det kommer og går så jeg må vel sjekke det uansett..
Lykke til! Hvorfor må du få endret den? Skal lille begynne i barnehagen?Da har vi spist frokostJeg skal ringe på jobb ang noen endringer i turnus. Håper de har mulighet til å endre noe iallefall. Blir en kabal å få opp det her. Ordner seg alltids
![]()