Hvis du titter innom her så..........

Så teit butikk! :oops:

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Ja :/ skjønner jo butikken, for her er jo ingen babyer, så baby mat og slikt hadde jo bare gått ut på dato.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.

Dagens første trilletur over, frøkna ligger ute å sover. Jeg inntar frokost.
Vi skal møte ei med ei jente på samme alder på litt shopping i dag. :) og en tur i åpenbarnehage så de får leke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er også dagens første tur over :) Så heldig som skal på shopping. Jeg har abstinenser :cool:

Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.

Uff, skjønner godt du blir lei. Og det er lov å klage her :D:cool: Håper du finner ut hva som feiler. Høres ekkelt ut.

Yei liksom!

Yei liksom!

Imponerende, ikke sant? :p
Han har hatt perm i 1 mnd nå, og har 1 mnd igjen. Så kanskje han klarer å få til 2 ganger iløpet av pappapermen da! Hehe..

Imponerende, ikke sant? :p
Han har hatt perm i 1 mnd nå, og har 1 mnd igjen. Så kanskje han klarer å få til 2 ganger iløpet av pappapermen da! Hehe..
Pappaperm er jo ferie vet du! :p da må de sove lenge å slappe av.

Da skal jeg til legen om en time! Men selvfølgelig føler jeg meg litt bedre i dag, typisk. Men det kommer og går så jeg må vel sjekke det uansett..

Haff!!! Det er ikke bra! Tenk om du får slik svimmelhet mens du kjører! Farlig! Svigermor sliter med det samme. Legen mente det var en form for migrene :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Driver med helgerydd og helgevask. Trengs ! Leker, gaver, søl etter bursdagsfeiringen i går. Og KLÆR overalt i 2 etasje. Nok å gjøre frem til kl 17. Da kommer svigermor og skal sove her i natt. Jeg og gubbiis skal ut å ta en øl med et vennepar! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jentemamman: ta eit skikkele rævtak i han gubben din!!!!! Lykke til hos legen.

S. Stakkar liten, men sånt skjer for alle iblandt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har vi spist frokost :) Jeg skal ringe på jobb ang noen endringer i turnus. Håper de har mulighet til å endre noe iallefall. Blir en kabal å få opp det her. Ordner seg alltids :cool:
Lykke til! Hvorfor må du få endret den? Skal lille begynne i barnehagen?

Back
Topp