Hvis du titter innom her så..........

Tidenes verste morgen. Lille klarte å dette over meg og rett på ansiktet ned i gulvet. Fyyyf . Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg var så uoppmerksom. Han fikk blåveis over øye OG haka! :( ooog jeg bare gråter :( roet meg litt nå assa. Men fy så vondt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De små er så raske, ikkje like godt å få med seg alt dei gjer. Dumt han slo seg. Håper det går bra med dere begge!

God morgen! Kvart over seks er for tidlig, når du ikke har vert på å sovne før langt utpå natta! Æsj.. Sove i bilen i dag ja ;)

De små er så raske, ikkje like godt å få med seg alt dei gjer. Dumt han slo seg. Håper det går bra med dere begge!
Ja, går bra nå! Men var så vondt. Og klarte å unngå dette med storebror, og da ble det brått litt verre inne i hodet mitt :p

Ja, går bra nå! Men var så vondt. Og klarte å unngå dette med storebror, og da ble det brått litt verre inne i hodet mitt :p

Bra det går bra- hadde helt sikkert reagert som du :)

Er vel ofte sånn :) Jammen godt de tåler mer enn hva vi trur :)
Huff ja.. blir mye knall og fall! Vært med store L til lege 2 ganger pga fall. Ene gangen i bhg. Hadde falt på en benk og hadde slått skrittet sitt.. og andre gangen var det tannlege. Slo fortanna si i aking. Den ble grå (pga blodansamling) heldigvis ikke ødelagt nye tanna under!

Huff ja.. blir mye knall og fall! Vært med store L til lege 2 ganger pga fall. Ene gangen i bhg. Hadde falt på en benk og hadde slått skrittet sitt.. og andre gangen var det tannlege. Slo fortanna si i aking. Den ble grå (pga blodansamling) heldigvis ikke ødelagt nye tanna under!

Bedre enn gang for mye enn en gang for lite. Tenner og skritt er skummelt. Jammen godt alt er inntakt :D

Hva kan jeg gi henne for å få i henne litt mat? Idag har hun drukket kanskje 50 ml mme, spist 1 mariekjeks og 2 boter brød. Har prøvd og ha jordbær syltetøy på brødskiva, men sutter bort syltetøyet å spytter brødskiva ut.
Siden middag i går har hun drukket 2 flasker mme, den første kom i retur, også drakk hun ca 150 ml i natt.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Da har vi spist frokost :) Jeg skal ringe på jobb ang noen endringer i turnus. Håper de har mulighet til å endre noe iallefall. Blir en kabal å få opp det her. Ordner seg alltids :cool:

Dagens første trilletur over, frøkna ligger ute å sover. Jeg inntar frokost.
Vi skal møte ei med ei jente på samme alder på litt shopping i dag. :-) og en tur i åpenbarnehage så de får leke.

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: S.
Hva kan jeg gi henne for å få i henne litt mat? Idag har hun drukket kanskje 50 ml mme, spist 1 mariekjeks og 2 boter brød. Har prøvd og ha jordbær syltetøy på brødskiva, men sutter bort syltetøyet å spytter brødskiva ut.
Siden middag i går har hun drukket 2 flasker mme, den første kom i retur, også drakk hun ca 150 ml i natt.

Smootie??

Da lk var dårlig så var det eneste som gikk ned små mengder mme. Ga hu seinest hver andre time. Så sant hu ikke sov. Og noen skjeer med fruktbeger. Det har jo alle butikker :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Hva feiler hun?

På tirsdag, onsdag å i går hadde hun skikkelig løs mage og baiser bare gult vann, og i går kveld spydde hun 1 gang.
Virker i fin form, ingen feber og energi nivået er på topp, men vil ikke spise.

Da lk var dårlig så var det eneste som gikk ned små mengder mme. Ga hu seinest hver andre time. Så sant hu ikke sov. Og noen skjeer med fruktbeger. Det har jo alle butikker :)

Vi er i sambo sin hjembygd, de tar ikke inn baby ting om man ikke bestiller det, og når man bestiller det så tar det 1 uke før det kommer :/

Vi er i sambo sin hjembygd, de tar ikke inn baby ting om man ikke bestiller det, og når man bestiller det så tar det 1 uke før det kommer :/

Så teit butikk! :oops:

Back
Topp