Haha, det spørs det gitt. De er sannsynligvis så fulle at ikke de får med seg at jeg er nesten edru.Har ikke hatt så lyst jeg hellerDu skal det ja, da må du slå deg laus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det spørs det gitt. De er sannsynligvis så fulle at ikke de får med seg at jeg er nesten edru.Har ikke hatt så lyst jeg hellerDu skal det ja, da må du slå deg laus
![]()
Sove godt.Jeg tar kveld..
Njaaa, upraktisk med vått hår...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
God natt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, det spørs det gitt. De er sannsynligvis så fulle at ikke de får med seg at jeg er nesten edru.![]()
Lakenskrekk i kveld. Et glass vin og pakking på agenda. Endelig kommer vi oss ut av huset og opp på fjellet! Hurra! Gleder meg til slalom /snowboard /snø og kos med store og små!
Håper du fikk sove igjenJeg får ikke sove.
Burde sove, men har ikke kommet så langt enda...Var hos en venninne med en vugge vi har lånt og så handlet jeg på veg hjem. Var ikke hjemme før kvart over 11, så da ble det vanskelig å komme seg i seng ned en gang. Men nå må jeg! Storesøster er heldigvis frisk nok til Bhg i morgen, for da er det karneval!!
Hun skulle egentlig være bie (antrekk vi kjøpte for et par år siden), men hun ombestemte seg i dag og vil heller være ballerina...
Så da må hun jo nesten få lov til det.
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du fikk sove igjen![]()
Å nei.. men det er såå fort gjort! Skjønner at du har dårlig samvittighet, men ikke ha detTidenes verste morgen. Lille klarte å dette over meg og rett på ansiktet ned i gulvet. Fyyyf . Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg var så uoppmerksom. Han fikk blåveis over øye OG haka!ooog jeg bare gråter
roet meg litt nå assa. Men fy så vondt..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Han gråt skikkeligÅ nei.. men det er såå fort gjort! Skjønner at du har dårlig samvittighet, men ikke ha detdet gikk jo "bra".. men huff for en følelse!
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Det hadde vært for teit å lande der...! Huff..Ingen god følelseHan gråt skikkeligblid som en sol nå, men fy søren.. får DEN blåveisen over øye .. faaader at han ikke landa oppi kleshaugen rett ved siden
typisk
![]()
Æsj, hun gikk skikkelig på snørra her å om dagen. Jeg gråt, hun gråt. Men kom unna med blåveis i kinnet.Tidenes verste morgen. Lille klarte å dette over meg og rett på ansiktet ned i gulvet. Fyyyf . Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg var så uoppmerksom. Han fikk blåveis over øye OG haka!ooog jeg bare gråter
roet meg litt nå assa. Men fy så vondt..
Huff. Ingen god følelse i det hele tatt..fikk blåveis på kinnet her om dagen og. Reise seg opp ved bordet og fikk hjørnet i kinnet. Men det var ingenting mot for her i dag nåÆsj, hun gikk skikkelig på snørra her å om dagen. Jeg gråt, hun gråt. Men kom unna med blåveis i kinnet.
Sent from my iPhone using BV Forum
Igjen??![]()
Aah, sovna halv 3 - opp halv 5. Jeeeeez.