Enig med Hønsa!Dette høres helt feil ut - men BRA!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med Hønsa!Dette høres helt feil ut - men BRA!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uffda! Masse god bedring! Godt du dro til legen!Betennelse på balansenerva.. Hvis ikke det hjelper med meds iløpet av 2 uker må de scanne hodet mitt. Har vel 2 mnd igjen å leve jeg nå....![]()
Kjenner problemet!Hvor har jeg laagt den helveteees kodebrikka???? Møkkaa
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Aha! Så det er turnusen fra høsten av? Skal pappaen ha perm?Lille beg i bhg fra høsten av, jeg jobber mye kveld. Mannen jobber lange dager eller vekk. Men tror jeg tar litt perm for å få det til å gå opp![]()
Jupp! Her har tåka en tendens til å komme snikende...Skal bli godt med sol, håper den kommer hit også![]()
Aha! Så det er turnusen fra høsten av? Skal pappaen ha perm?
Jupp! Her har tåka en tendens til å komme snikende...
Nope!Har den dukket opp?
Søkk borte.. endevendt hele huset. Og bilen. Jakker og vesker. Irritereende..Kjenner problemet!Utrolig frustrerende!
Fryktelig typisk det, når man har mye å ordne!Er noe som plager lille i dag. Har nesten ikke sovet. Er våken nå etter 20 min. Og jeg som hadde en del ting og ordne i dag når storesøster endelig er i Bhg igjen! Lurer på om det er tenner på vei.
Hadde sikkert ringt lege om jeg var førstegangs
Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.
Her regner det i dagHvordan er været hos dere?
Driver med helgerydd og helgevask. Trengs ! Leker, gaver, søl etter bursdagsfeiringen i går. Og KLÆR overalt i 2 etasje. Nok å gjøre frem til kl 17. Da kommer svigermor og skal sove her i natt. Jeg og gubbiis skal ut å ta en øl med et vennepar!![]()
Betennelse på balansenerva.. Hvis ikke det hjelper med meds iløpet av 2 uker må de scanne hodet mitt. Har vel 2 mnd igjen å leve jeg nå....![]()
Hvor har jeg laagt den helveteees kodebrikka???? Møkkaa
Eller ti . Neida.. vet ikke. Blir nok uansett i farta! !En hel øl?Kose dere masse!
Neii. Gitt opp nå! HahaJeg fant min i stelleveska sistFant du den?