Hvis du titter innom her så..........

Betennelse på balansenerva.. Hvis ikke det hjelper med meds iløpet av 2 uker må de scanne hodet mitt. Har vel 2 mnd igjen å leve jeg nå.... :p
Uffda! Masse god bedring! Godt du dro til legen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor har jeg laagt den helveteees kodebrikka???? Møkkaa

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjenner problemet! :p Utrolig frustrerende!

Lille beg i bhg fra høsten av, jeg jobber mye kveld. Mannen jobber lange dager eller vekk. Men tror jeg tar litt perm for å få det til å gå opp :)
Aha! Så det er turnusen fra høsten av? Skal pappaen ha perm?

Er noe som plager lille i dag. Har nesten ikke sovet. Er våken nå etter 20 min. Og jeg som hadde en del ting og ordne i dag når storesøster endelig er i Bhg igjen! Lurer på om det er tenner på vei.

Er noe som plager lille i dag. Har nesten ikke sovet. Er våken nå etter 20 min. Og jeg som hadde en del ting og ordne i dag når storesøster endelig er i Bhg igjen! Lurer på om det er tenner på vei.

Fryktelig typisk det, når man har mye å ordne!

Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.

Målløs...

Driver med helgerydd og helgevask. Trengs ! Leker, gaver, søl etter bursdagsfeiringen i går. Og KLÆR overalt i 2 etasje. Nok å gjøre frem til kl 17. Da kommer svigermor og skal sove her i natt. Jeg og gubbiis skal ut å ta en øl med et vennepar! :)

En hel øl? :-) Kose dere masse!

Back
Topp