Hvis du titter innom her så..........

Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.
Beklager, men jeg kjenner jeg blir sint på han mannen din! Makan til oppførsel?! Prøve å få innført å stå opp annenhver dag?

Her regner det i dag :) Hvordan er været hos dere?
Grått og trist her også :( Men ser ut som solen har tenkt å finne veien tilbake i neste uke :D Utrolig lenge siden jeg har sett sol!

Da skal jeg til legen om en time! Men selvfølgelig føler jeg meg litt bedre i dag, typisk. Men det kommer og går så jeg må vel sjekke det uansett..
Lurt å få det sjekket uansett! Det skal jo ikke være sånn, så greit å finne ut hva det er.

Driver med helgerydd og helgevask. Trengs ! Leker, gaver, søl etter bursdagsfeiringen i går. Og KLÆR overalt i 2 etasje. Nok å gjøre frem til kl 17. Da kommer svigermor og skal sove her i natt. Jeg og gubbiis skal ut å ta en øl med et vennepar! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så koselig!

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i dag. Med mindre mannen eller ungene blir syke, drar jeg på kick-off med jobben i morgen tidlig. Var og handlet inn mme og annet stæsj til bebisen i går slik at mannen har det han trenger. Storesøster er invitert i bursdag til nabojenta (som også går i samme barnehage) på søndag, så jeg må ut og handle bursdagsgave til henne. Noen gode forslag til gave til en jente som blir 4?

Og så kan det hende jeg må ut på klesshopping til meg selv… Det skal være festmiddag på lørdagskvelden, og jeg har jo nesten ingen kjoler som passer. Antrekket skal være galla-ish, så tror ikke kjolen jeg hadde i barnedåpen til lille er fin nok + at den forhåpentligvis har blitt litt for stor nå :p

Og siden jeg ikke klarer å bestemme meg helt for hva jeg skal gjøre, sitter jeg her i stedet ;)

Driver med helgerydd og helgevask. Trengs ! Leker, gaver, søl etter bursdagsfeiringen i går. Og KLÆR overalt i 2 etasje. Nok å gjøre frem til kl 17. Da kommer svigermor og skal sove her i natt. Jeg og gubbiis skal ut å ta en øl med et vennepar! :)

Åååå, det hørtes koselig ut :) Fint å gjøre noe sammen, og med venner :)

• Liker
Reactions: S.
Gjett hvor mange ganger mannen har stått opp i permisjonen sin..... 1(!!!!).... 1 fuckings gang. Spurte om han kunne kjøre i bhg og meg til lege siden jeg er så svimmel og redd for å besvime....
Da sa han bare "såpass" og han ligger å purker enda. Så jeg får kjøre selv da...
NÅ måtte jeg bare klage litt. Greit at han er flink til å pusse opp kjøkken asså, men jeg er jo sjuk for F A E N.

Jeg har sovet tre timer i natt, og når jeg fikk liv i E klokka 7 så spurte jeg om han kunne ta jentene så jeg fikk sove litt. Da fikk jeg sove slående 20 minutter før han kom å ba meg finne klær til ungene.
Og han gjør ingenting annet heller, selv om jeg er sjuk. Har ikke fått sovet en eneste morgen i permisjon hans.

Lykke til hos legen! Gleder meg til å høre om ho nye er grei.

Betennelse på balansenerva.. Hvis ikke det hjelper med meds iløpet av 2 uker må de scanne hodet mitt. Har vel 2 mnd igjen å leve jeg nå.... :p

Få ugla til å stramme han opp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ferdig med sesong 2. Laster ned sesong 3 nå, men kjenner det er litt for mye drama for min del nå.

Betennelse ja, får du antibiotika/penicillin mot det da eller? Håper du blir bedre fort med medisiner :)

Har bare fått medisiner for å få bort svimmelheten og kvalmen. Man får ikke noe mot selve betennelsen da det skal gå over av seg selv! så håper det går over fort som faen! Ser jo ut som jeg er full :p

Har bare fått medisiner for å få bort svimmelheten og kvalmen. Man får ikke noe mot selve betennelsen da det skal gå over av seg selv! så håper det går over fort som faen! Ser jo ut som jeg er full :p

Okai, bra de fant ut av hva som feila deg :) Og håper betennelsen går fort over :)

Hvor har jeg laagt den helveteees kodebrikka???? Møkkaa

Back
Topp