Hvis du titter innom her så..........

På plass i sofaen og begge ungene sover (bank i bordet)! Mannen er ute på vift og jeg synes jeg fortjener litt sjokoladeis etter en tung dag.

Vi prøverkjører en ny Citroën Picasso nå;) Veldig deilig bil å kjøre. Og så deilig å sitte så høyt!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kos deg med is :D Hørtes deilig ut :D

Kjempe kjedelig og slitsom. Hadde det sånn i mange mnd her. Han våknet mange ganger. Her hjalp det å gi mer grøt til kvelden, han var rett og slett sulten. Men det er jo individuelt hva som funker selvfølgelig. Jeg har iallefall fått kvelden og natten for meg selv :D ENDELIG.
Han fikk 3 tenner i helga,men kan se ut som det et iallefall 1 til på vei.. Mulig det er det som er grunnen.. Han har ikke hatt matlyst di to siste dagene,jeg har prøvd å gi han alt som er..håper det snart går over her også:)

Han fikk 3 tenner i helga,men kan se ut som det et iallefall 1 til på vei.. Mulig det er det som er grunnen.. Han har ikke hatt matlyst di to siste dagene,jeg har prøvd å gi han alt som er..håper det snart går over her også:)
Stakkars liten da :( Ikke like lett bestandig. Håper det roer seg snart ;) Du må ikke slite deg helt ut ;)

Funnet meg en munkholm. :-) men kunne vell tatt en vanlig øl nå som jeg ikke ammer på natta lenger? Aldri turt ta noe jeg. :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

I morgen MÅ jeg til legen.. Jeg holder på å besvime flere ganger om dagen, og etter disse nesten besvimelsene blir jeg akutt kvalm og må spy, etterfulgt av en sinnsyk hodepine. Er som å akkurat ha kommet ut av en karussel når jeg går... :confused:Skummelt...
Hatt ikke lest alt, men sjekket jernlagrene? Ikke godt å føle seg sånn, god bedring!

Funnet meg en munkholm. :) men kunne vell tatt en vanlig øl nå som jeg ikke ammer på natta lenger? Aldri turt ta noe jeg. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har jeg lurt på også :rolleyes: Men vi kan sikkert ta en øl? Men munkholm funker det også :D

Hatt ikke lest alt, men sjekket jernlagrene? Ikke godt å føle seg sånn, god bedring!

Nei har ikke sjekket noe som helst. Så da får vi se om legen har noen god ide på hva som feiler meg!

Nei har ikke sjekket noe som helst. Så da får vi se om legen har noen god ide på hva som feiler meg!
Hadde mye av det samme som deg. Han sjekket jernlager, stoffskifte og diverse annet. Så håper legen din sjekker skikkelig. :)

Her får han pupp kl 19 og så kl 05 :D
Da kan du jo trygt ta en øl. :) jeg har ikke lyst på øl, så har derfor ikke drukket noe. Skal i bursdag den 22 mars da. Har lovet å feste litt da. Lurer på hvordan det blir. :)

Back
Topp