Hvis du titter innom her så..........

Jeg kan jo prøve meg å bytte :p Så er litt urettferdig at han ikke lar meg se på PH i fred :D
Ja, det er rart med det, hvordan det vi liker er skit, mens det de liker er bra, uansett hva vi måtte mene :p Vi har heldigvis to tver, så da kan jeg se det jeg vil når jeg vil :) Men etter lille kom har det blitt lite tv-titting egentlig. TV2 ødela jo en periode tv-kvelden min. Jeg hadde fast tv-kveld hver tirsdag. Da var det jo i alle fall to program på rad som jeg fulgte med på. Men så begynte de med alt mulig annet rart på tirsdagene, så da falt jeg av lasset. Denne uken såg jeg Greys for første gang på lenge, siden jeg hadde en venninne på besøk som følger med :)

Grått og vind her i dag. :-( Og ei lita ei som syns alt er fælt i dag.. Men vi har da fått gjort litt i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker hyttetur med sambo ♥ og mot sommeren blir hytta skrevet over på meg!!! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det er rart med det, hvordan det vi liker er skit, mens det de liker er bra, uansett hva vi måtte mene :p Vi har heldigvis to tver, så da kan jeg se det jeg vil når jeg vil :) Men etter lille kom har det blitt lite tv-titting egentlig. TV2 ødela jo en periode tv-kvelden min. Jeg hadde fast tv-kveld hver tirsdag. Da var det jo i alle fall to program på rad som jeg fulgte med på. Men så begynte de med alt mulig annet rart på tirsdagene, så da falt jeg av lasset. Denne uken såg jeg Greys for første gang på lenge, siden jeg hadde en venninne på besøk som følger med :)

Jeg falt av tirsdagslasset for flere år siden. Litt trist, for det var liksom hellig tv kveld :D Men men :) Ser nok tv uansett:D

Jeg tårer ikke se ph, sikker på at jeg hadde blitt hekta, og da er det bedre for meg å la være. Husker big brother, det gikk foran alt for jeg måtte jo se

Sent from my iPad using BV Forum

Fort gjort å bli avhengig av det :D Jeg blir det når jeg ser sånt :D Godt det kan sees på nett og viaplay :D

Melinda spiste over halve glasset med middag idag, grøten derimot spyttet hun ut :/
Så får lage litt velling til kvelds så hun får i seg noe mat.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Endelig i sofaen.. Sliten! :-) Ha en fin kveld alle, håper babyene vil sove.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp