Hvilken bil skal dere (kanskje) kjøpe?God morgen jenter!Her er frokosten i magen, og klare for å reise til ei venninne snart.. *mårrafugler i dag*
Så vaske bil innvendig og utvendig senere, muligens ny bil i morgen!wii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bil skal dere (kanskje) kjøpe?God morgen jenter!Her er frokosten i magen, og klare for å reise til ei venninne snart.. *mårrafugler i dag*
Så vaske bil innvendig og utvendig senere, muligens ny bil i morgen!wii
Koselig. Jeg er ofte innom min jobb og hilser på. Har jobben min nært. Kos degEtter lunsj drar jeg å lille på jobben min og hilser påEn god stund siden sist
![]()
God bedring til dere. Godt hun er blid selv om hun er sykEtter å ha sovet i nesten 11 timer så er formen stigende. Melinda har fremdeles diaré ut av en annen dimensjon, og vil ikke spise. Så siden kl 4 i natt har hun drukket 2 flasker mme. Men er i godt humør heldigvis. Håper det går over fort.
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Hun er i kjempe humørGod bedring til dere. Godt hun er blid selv om hun er syk![]()
Koselig. Jeg er ofte innom min jobb og hilser på. Har jobben min nært. Kos deg![]()
Går det nå, eller er det opptak?Her ser vi Paradise HotelSpent på hvem som ryker i dag
![]()
Skulle vært innom en tur jeg også, men er litt usikker på hvordan det blir nå som jeg har fått meg ny jobb. Vet jo faktisk ikke hvem som blir teamlederen min - litt spesielt at jeg ikke har møtt han, men - så litt dumt om jeg skulle møtt på han i kaffikroken og hilse på han der for første gang foran mine gamle kollegaerHar jobben min nært jeg ogsåMen er ikke så ofte innom
Tenkte jeg måtte være litt flinkere nå som det nærmer seg jobb
![]()
Hvordan gikk det?Ferdig hos tannlegen !
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skulle vært innom en tur jeg også, men er litt usikker på hvordan det blir nå som jeg har fått meg ny jobb. Vet jo faktisk ikke hvem som blir teamlederen min - litt spesielt at jeg ikke har møtt han, men - så litt dumt om jeg skulle møtt på han i kaffikroken og hilse på han der for første gang foran mine gamle kollegaer
Men jeg skal jo på kick off med jobben i helgen, i alle fall så lenge vi blir friske igjen. Det hadde vært typisk om jeg ikke fikk dra! Mannen skal på to turer den nærmeste tiden, så jeg syns jeg fortjener å få 1,5 dag for meg selv! Selv om vi ikke har testet flaskemating så veldig og jeg legger lille hver kveld, tenker jeg at det skal gå bra for den korte tidenHan får bare få litt lite søvn natt til søndag
![]()
Såg dagens episode på viaplayGår det nå, eller er det opptak?
Gikk greit. Vond bedøvelse. Og 2500 kr fattigereHvordan gikk det?
Klarte du ikke å vente?Såg dagens episode på viaplaySå veit hvem som ryker
![]()
Såg veldig deilig ut!Hyttetur ♥ Sambo kom i går så da flytta vi ned på hyttaVis vedlegget 52954
Litt grått idag, men utrolig godt å være her uansett ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app