Hvis du titter innom her så..........

Etter å ha sovet i nesten 11 timer så er formen stigende. Melinda har fremdeles diaré ut av en annen dimensjon, og vil ikke spise. Så siden kl 4 i natt har hun drukket 2 flasker mme. Men er i godt humør heldigvis. Håper det går over fort.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
God bedring til dere. Godt hun er blid selv om hun er syk :)

God formiddag må man vel si nå ;) Er relativt fornøyd her jeg sitter. Lillebror tar seg en lang formiddagslur og storesøster ville også hvile litt. Så da får mor egentid med kaffi, sjokkis (ups) og macen :D Nyter det så lenge det varer!

Har jobben min nært jeg også :oops: Men er ikke så ofte innom :) Tenkte jeg måtte være litt flinkere nå som det nærmer seg jobb :D
Skulle vært innom en tur jeg også, men er litt usikker på hvordan det blir nå som jeg har fått meg ny jobb. Vet jo faktisk ikke hvem som blir teamlederen min - litt spesielt at jeg ikke har møtt han, men - så litt dumt om jeg skulle møtt på han i kaffikroken og hilse på han der for første gang foran mine gamle kollegaer :p

Men jeg skal jo på kick off med jobben i helgen, i alle fall så lenge vi blir friske igjen. Det hadde vært typisk om jeg ikke fikk dra! Mannen skal på to turer den nærmeste tiden, så jeg syns jeg fortjener å få 1,5 dag for meg selv! Selv om vi ikke har testet flaskemating så veldig og jeg legger lille hver kveld, tenker jeg at det skal gå bra for den korte tiden :) Han får bare få litt lite søvn natt til søndag :D

Tannlegen stakk bedøvelse 3!!!! ganger i gommen :( fy helvette så vondt. . Jajja . En gang igjen nå, så er jeg ferdig for hvertfall 1 år. Svangerskap her ødela tenna mine ! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle vært innom en tur jeg også, men er litt usikker på hvordan det blir nå som jeg har fått meg ny jobb. Vet jo faktisk ikke hvem som blir teamlederen min - litt spesielt at jeg ikke har møtt han, men - så litt dumt om jeg skulle møtt på han i kaffikroken og hilse på han der for første gang foran mine gamle kollegaer :p

Men jeg skal jo på kick off med jobben i helgen, i alle fall så lenge vi blir friske igjen. Det hadde vært typisk om jeg ikke fikk dra! Mannen skal på to turer den nærmeste tiden, så jeg syns jeg fortjener å få 1,5 dag for meg selv! Selv om vi ikke har testet flaskemating så veldig og jeg legger lille hver kveld, tenker jeg at det skal gå bra for den korte tiden :) Han får bare få litt lite søvn natt til søndag :D

Ja, håper dere blir friske hele hurven, slik at du kan dra på tur med jobben din :)

Nei, ikke like lett å stikke innom synes jeg når man er i permisjon, selv om det er nærme :)

Får ikke sove. Sulten. Og hvorfor er hønsa og momsa ikke her??? :)
Hyttetur ♥ Sambo kom i går så da flytta vi ned på hytta :-) 1394109446863.jpg
Litt grått idag, men utrolig godt å være her uansett ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storesøster har sovet i 3 timer snart. Burde kanskje vekke henne? :p Tror hun har svettet ut basilluskene. Var helt våt i håret etter første timen, men nå er hun tørr og ikke varm. Lover godt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp