Hvis du titter innom her så..........

I morgen MÅ jeg til legen.. Jeg holder på å besvime flere ganger om dagen, og etter disse nesten besvimelsene blir jeg akutt kvalm og må spy, etterfulgt av en sinnsyk hodepine. Er som å akkurat ha kommet ut av en karussel når jeg går... :confused:Skummelt...

Skyld på dem rundt deg du ;) :P Hvor var du i natt når jeg ikke fikk sove :rolleyes: ?
Satt å så på PH vel..? :rolleyes:
Er hos ei venninne, så ja, jeg fortsetter å skylde på andre. :p

Dessuten klikker app'n min hele tiden. Så når jeg er på besøk gidder jeg ikke klikke inn hele tiden når den bare logger ut igjen. ;)

I morgen MÅ jeg til legen.. Jeg holder på å besvime flere ganger om dagen, og etter disse nesten besvimelsene blir jeg akutt kvalm og må spy, etterfulgt av en sinnsyk hodepine. Er som å akkurat ha kommet ut av en karussel når jeg går... :confused:Skummelt...

Kan det være krystallsyke?

• Liker
Reactions: S.
Oi! Gratulerer med hytte :D
Verdens mest fantastiske lille hytte faktisk! :-D (ja, jeg er utrolig fornøyd på mine egne vegne :P )

1394132332690.jpg
Hytta rett over båten, gården søs overtar rett over der, og ma&pa til venstre :-) (forøvrig pappa på bildet ♥ )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Satt å så på PH vel..? :rolleyes:
Er hos ei venninne, så ja, jeg fortsetter å skylde på andre. :p

Dessuten klikker app'n min hele tiden. Så når jeg er på besøk gidder jeg ikke klikke inn hele tiden når den bare logger ut igjen. ;)

Da er du unnskyldt :D
Snertingdal :cool:

Hørtes ut som om du burde gå til legen ja.

Verdens mest fantastiske lille hytte faktisk! :-D (ja, jeg er utrolig fornøyd på mine egne vegne :p )

Vis vedlegget 52978
Hytta rett over båten, gården søs overtar rett over der, og ma&pa til venstre :) (forøvrig pappa på bildet ♥)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så koselig :D :D Kjekt med familien så nærme :)

Uff ja! Han sovner,men våkner 5 min etter jeg har gått ut.. Sånn er det dag som natt,så jeg har 0 tid for meg selv uten barn.. Gubben reiser 05 og kommer sjelden hjem før 22,gjerne seinere.. Så ingen hjelp og få av han..

Kjempe kjedelig og slitsom. Hadde det sånn i mange mnd her. Han våknet mange ganger. Her hjalp det å gi mer grøt til kvelden, han var rett og slett sulten. Men det er jo individuelt hva som funker selvfølgelig. Jeg har iallefall fått kvelden og natten for meg selv :D ENDELIG.

På plass i sofaen og begge ungene sover (bank i bordet)! Mannen er ute på vift og jeg synes jeg fortjener litt sjokoladeis etter en tung dag.

Vi prøverkjører en ny Citroën Picasso nå;) Veldig deilig bil å kjøre. Og så deilig å sitte så høyt!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp