Endelig i sofaen.. Sliten!Ha en fin kveld alle, håper babyene vil sove.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også funnet sofaen. Deilig. Ha en fin kveld du også, håper vesla di sover også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig i sofaen.. Sliten!Ha en fin kveld alle, håper babyene vil sove.
30 min teller vell?Endelig i sofaen.. Sliten!Ha en fin kveld alle, håper babyene vil sove.
Satt å så på PH vel..?Skyld på dem rundt deg du![]()
Hvor var du i natt når jeg ikke fikk sove
?
Jeg er bare godtesjuuuuk jeg.Jeg er så sjuuuuuuuuuuuk!![]()
Elsker hyttetur med sambo ♥ og mot sommeren blir hytta skrevet over på meg!!! :-D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er bare godtesjuuuuk jeg.![]()
Hvordan går d ant å ha så mye snørr i en så liten nese.![]()
I morgen MÅ jeg til legen.. Jeg holder på å besvime flere ganger om dagen, og etter disse nesten besvimelsene blir jeg akutt kvalm og må spy, etterfulgt av en sinnsyk hodepine. Er som å akkurat ha kommet ut av en karussel når jeg går...Skummelt...
Har sjokolade. Siden jeg er syk.Mhm, bare derfor.
Satt å så på PH vel..?
Er hos ei venninne, så ja, jeg fortsetter å skylde på andre.
Dessuten klikker app'n min hele tiden. Så når jeg er på besøk gidder jeg ikke klikke inn hele tiden når den bare logger ut igjen.![]()
Hørtes ut som om du burde gå til legen ja.I morgen MÅ jeg til legen.. Jeg holder på å besvime flere ganger om dagen, og etter disse nesten besvimelsene blir jeg akutt kvalm og må spy, etterfulgt av en sinnsyk hodepine. Er som å akkurat ha kommet ut av en karussel når jeg går...Skummelt...
Verdens mest fantastiske lille hytte faktisk! :-D (ja, jeg er utrolig fornøyd på mine egne vegne)
Vis vedlegget 52978
Hytta rett over båten, gården søs overtar rett over der, og ma&pa til venstre(forøvrig pappa på bildet ♥)
Leggestyr?Dritt møkk lei av legging,og en mann som aldri er hjemme!!!!!!!!
Uff ja! Han sovner,men våkner 5 min etter jeg har gått ut.. Sånn er det dag som natt,så jeg har 0 tid for meg selv uten barn.. Gubben reiser 05 og kommer sjelden hjem før 22,gjerne seinere.. Så ingen hjelp og få av han..Leggestyr?
Uff ja! Han sovner,men våkner 5 min etter jeg har gått ut.. Sånn er det dag som natt,så jeg har 0 tid for meg selv uten barn.. Gubben reiser 05 og kommer sjelden hjem før 22,gjerne seinere.. Så ingen hjelp og få av han..
Verdens mest fantastiske lille hytte faktisk! :-D (ja, jeg er utrolig fornøyd på mine egne vegne)
Vis vedlegget 52978
Hytta rett over båten, gården søs overtar rett over der, og ma&pa til venstre(forøvrig pappa på bildet ♥ )