Hvis du titter innom denne tråden..

Obs er viss innom her no igjen:-)
Gøy med gull:-) Heia Norge:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Titta visst innom en tur mellom shoppinga og barnebursdagen :P

Måtte bare inn og lese litt her, og da må vi selvfølgelig legge igjen et lite spor :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min mor er sportsfreak, hun vil til og med se kombinert :p

Jeg har tatt meg en god pause fra sport og besøk nå. Ble litt mye, så jeg trakk meg tilbake til leiligheten på loftet. Godt med litt ro også..

Tydelig at det er helg, er alltid litt roligere her da. Nå bygger guttungen og mormora togbane så da får jeg slappet av litt, kanskje jeg skulle benyttet tiden til å rydde litt :)

Ja, det merkes godt at det er helg! Men nå starter jo permisjonene etterhvert også, så håper det tar seg opp igjen over helgen..

Ja, var ganske bra aktivitet her på dagen i går så satser på en gooood skravle uke :)

"Ånei". Der titta jeg innom tråden igjen :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Haha :p
Jeg glemmer meg og trykker inn på alle tråder det er noe nytt i. Ergo jeg må skrive noe her ganske så ofte ;)

Titta innom igjen jeg...
Har vært rundt og farta med jentungen, hun ville kjøpe noen bamser til babyen :) Så det ble en kul ku og en søt teddybjørn :) + masse annet dill dall...
Og nå ligger jeg rett ut på sofaen...fytti det tar på og traske rundt sånn! Også med støvletter med hel i tillegg..jeg er så lur!

Sinnsykt flinke dere har vært å skravla idag!!!! Her er det hektisk med ungene, då blir lite bv tid på meg:/

Back
Topp