Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ja Ikke kommet meg ut av senga enda, men på tide vel!?God morgen til dere syvsovere
Hvis man ikke skal noe er det iiingen hastGod morgen ja Ikke kommet meg ut av senga enda, men på tide vel!?
Bare en tur i bitikken å kjøpe nugatti jeg bare mååå ha til frokost kjenner jeg..Hvis man ikke skal noe er det iiingen hast
Og derfor måtte jeg bare hahaNysgjerrige nils reporting for duty!
(Ikke skriv mer nå, for da må jeg inn igjen! )
Jo takk du.. sitere og greier.. da går det IALLEFALL ikke ann å ikke kikke da..Og derfor måtte jeg bare haha
Du kan så si tihiJo takk du.. sitere og greier.. da går det IALLEFALL ikke ann å ikke kikke da..
Hmpf!!!
I can do this forever!Du kan så si tihi
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.Jeg har akkurat stått opp! Riktignok for 5. gang siden jeg la meg i går kveld, men nå skal jeg spise, frokost, dusje og vaske leiligheten så jeg kan ta i mot besøk om noen timer
Hva skal dere i kveld da, jenter?
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.
Nettopp spist frokost og ser på fødeavd fra i går på opptak.
Senere blir det å male og rydde/vaske litt her også. I kveld blir bare å slappe av
Har faktisk ikke våkna mer enn en gang om nettene for å tisse. Har jo hendt babygull har vekt meg med bevegelser da menSå bra for deg at du ikke trengte å stå opp for å tisse i natt, det gjør noe med søvnen når en stadig må opp! Selv var jeg sikkert 4 ganger, og en gang bare for å gå bort krampen i beina. God trening på våkennetter det der Kos deg masse i kveld da