Hvis du titter innom denne tråden..

God morgen til dere syvsovere ;)
 
Her ble det sen frokost med to skiver med italiensk salat ogvservelst golvet stort glass melk. Vel og merk etter at jeg har vært og trent ;)
 
Og der tok nysgjerrigheten overgånd.. måtte visst inn og kikke litt igjen..

Og etterlater noen
rizal_fotspor01.jpg
 
Det er hardt å være nysgjerrig :p
 
Jeg har akkurat stått opp! :p Riktignok for 5. gang siden jeg la meg i går kveld, men nå skal jeg spise, frokost, dusje og vaske leiligheten så jeg kan ta i mot besøk om noen timer :)

Hva skal dere i kveld da, jenter?
 
Jeg har akkurat stått opp! :p Riktignok for 5. gang siden jeg la meg i går kveld, men nå skal jeg spise, frokost, dusje og vaske leiligheten så jeg kan ta i mot besøk om noen timer :)

Hva skal dere i kveld da, jenter?
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.
Nettopp spist frokost og ser på fødeavd fra i går på opptak.
Senere blir det å male og rydde/vaske litt her også. I kveld blir bare å slappe av :)
 
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.
Nettopp spist frokost og ser på fødeavd fra i går på opptak.
Senere blir det å male og rydde/vaske litt her også. I kveld blir bare å slappe av :)

Så bra for deg at du ikke trengte å stå opp for å tisse i natt, det gjør noe med søvnen når en stadig må opp! :) Selv var jeg sikkert 4 ganger, og en gang bare for å gå bort krampen i beina. God trening på våkennetter det der ;) Kos deg masse i kveld da :)
 
Så bra for deg at du ikke trengte å stå opp for å tisse i natt, det gjør noe med søvnen når en stadig må opp! :) Selv var jeg sikkert 4 ganger, og en gang bare for å gå bort krampen i beina. God trening på våkennetter det der ;) Kos deg masse i kveld da :)
Har faktisk ikke våkna mer enn en gang om nettene for å tisse. Har jo hendt babygull har vekt meg med bevegelser da men :)

Ja hehe, god trening det:p

Kos deg masse i kveld du også!! ;)
 
Nå har vi kommet oss hjem :)
Jeg har plantet meg i sofaen med pcn mens guttungen leker med en liten lastebil vi kjøpte på prix :)
 
Dette finner jeg mistenksomt:

Svar:
58
Visninger:
196
Det burde strengt tatt vært like mange svar som visninger? Skjerpings! :p
 
Back
Topp