Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jaGod morgen til dere syvsovere![]()
Hvis man ikke skal noe er det iiingen hastGod morgen jaIkke kommet meg ut av senga enda, men på tide vel!?
![]()
Bare en tur i bitikken å kjøpe nugatti jeg bare mååå ha til frokost kjenner jeg..Hvis man ikke skal noe er det iiingen hast![]()
Og derfor måtte jeg bareNysgjerrige nils reporting for duty!
(Ikke skriv mer nå, for da må jeg inn igjen! )
Jo takk du.. sitere og greier.. da går det IALLEFALL ikke ann å ikke kikke da..Og derfor måtte jeg barehaha
Du kan så siJo takk du.. sitere og greier.. da går det IALLEFALL ikke ann å ikke kikke da..
Hmpf!!!
I can do this forever!Du kan så sitihi
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.Jeg har akkurat stått opp!Riktignok for 5. gang siden jeg la meg i går kveld, men nå skal jeg spise, frokost, dusje og vaske leiligheten så jeg kan ta i mot besøk om noen timer
Hva skal dere i kveld da, jenter?
Første natten på lenge jeg ikke har måttet stå opp for å tisse.
Nettopp spist frokost og ser på fødeavd fra i går på opptak.
Senere blir det å male og rydde/vaske litt her også. I kveld blir bare å slappe av![]()
Har faktisk ikke våkna mer enn en gang om nettene for å tisse. Har jo hendt babygull har vekt meg med bevegelser da menSå bra for deg at du ikke trengte å stå opp for å tisse i natt, det gjør noe med søvnen når en stadig må opp!Selv var jeg sikkert 4 ganger, og en gang bare for å gå bort krampen i beina. God trening på våkennetter det der
Kos deg masse i kveld da
![]()