Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjempe godt utMmmmm akkurat kost meg med oreokake og en diiiiger hjemmelaga jordbærmilkshake
Steike, hvor effektiv du har vært!!!Er nå på 5763 innlegg, startet på 4840 på fredag morgen Og troor jeg startet på 5400 i dag
Så tror jeg legger meg For selv med all skravlingen er skittentøykurven tom, kjøkkenet og 2.etg shinet og guttungen har vært fornøyd i hele dag(sett bort fra at 5-mila stod på tvn)
Pga blodtypen du har? Jeg har nemlig rhesus negativ, og må ta ekstra blodprøver å slikt..Blir satt i gang pga rhesus-antistoffer og igangsatt fødsel blir betegnet som risikofødsel ettersom jeg har forstått Foreløpig ingen dramatikk i det, håper jeg
Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstår Jordmora mi har jobbet i mange år og har så og si ikke vært borti det før, så det er relativt sjeldenPga blodtypen du har? Jeg har nemlig rhesus negativ, og må ta ekstra blodprøver å slikt..
Åja, hehe skjønneeeerBare sjekka facebooken liksom Ikke noe annet
Oki, kjente jeg ble litt bekymret. Men dette er jo mitt første svangerskap, så de vet jo ikke om danner antistoffer eller ikke. Skal ta blodprøve i uke 36 også. KAN det være farlig for mor OG barn eller bare en av oss? Verken lege eller jordmor har forklart meg ordentlig om dette egentlig..Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstår Jordmora mi har jobbet i mange år og har så og si ikke vært borti det før, så det er relativt sjelden
Ca 450 her. Fornøyd med det! Flinke vi er519 innlegg. Not bad