Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjempe godt utMmmmm akkurat kost meg med oreokake og en diiiiger hjemmelaga jordbærmilkshake![]()
Steike, hvor effektiv du har vært!!!Er nå på 5763 innlegg, startet på 4840 på fredag morgenOg troor jeg startet på 5400 i dag
Så tror jeg legger megFor selv med all skravlingen er skittentøykurven tom, kjøkkenet og 2.etg shinet og guttungen har vært fornøyd i hele dag(sett bort fra at 5-mila stod på tvn)
![]()
Pga blodtypen du har?Blir satt i gang pga rhesus-antistoffer og igangsatt fødsel blir betegnet som risikofødsel ettersom jeg har forståttForeløpig ingen dramatikk i det, håper jeg
![]()
Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstårPga blodtypen du har?Jeg har nemlig rhesus negativ, og må ta ekstra blodprøver å slikt..
Åja, heheBare sjekka facebooken liksomIkke noe annet
![]()
Oki, kjente jeg ble litt bekymret. Men dette er jo mitt første svangerskap, så de vet jo ikke om danner antistoffer eller ikke. Skal ta blodprøve i uke 36 også. KAN det være farlig for mor OG barn eller bare en av oss? Verken lege eller jordmor har forklart meg ordentlig om dette egentlig..Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstårJordmora mi har jobbet i mange år og har så og si ikke vært borti det før, så det er relativt sjelden
![]()
Ca 450 her. Fornøyd med det! Flinke vi er519 innlegg. Not bad![]()