Hvis du titter innom denne tråden..

Måtte visst innom igjen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Måtte innom :p
Og har sjekket innleggene mine :p Og med tanke på alt jeg har gjort i dag er jeg overrasket.

Er nå på 5763 innlegg, startet på 4840 på fredag morgen :eek: Og troor jeg startet på 5400 i dag :eek:
Så tror jeg legger meg :p For selv med all skravlingen er skittentøykurven tom, kjøkkenet og 2.etg shinet og guttungen har vært fornøyd i hele dag(sett bort fra at 5-mila stod på tvn) :p

Mmmmm akkurat kost meg med oreokake og en diiiiger hjemmelaga jordbærmilkshake :)

Er nå på 5763 innlegg, startet på 4840 på fredag morgen :eek: Og troor jeg startet på 5400 i dag :eek:
Så tror jeg legger meg :p For selv med all skravlingen er skittentøykurven tom, kjøkkenet og 2.etg shinet og guttungen har vært fornøyd i hele dag(sett bort fra at 5-mila stod på tvn) :p
Steike, hvor effektiv du har vært!!! :)

Obs innom igjen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Blir satt i gang pga rhesus-antistoffer og igangsatt fødsel blir betegnet som risikofødsel ettersom jeg har forstått :) Foreløpig ingen dramatikk i det, håper jeg :)
Pga blodtypen du har? :o Jeg har nemlig rhesus negativ, og må ta ekstra blodprøver å slikt..

Tittet innom før øynene glir igjen ;)

Pga blodtypen du har? :eek: Jeg har nemlig rhesus negativ, og må ta ekstra blodprøver å slikt..
Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstår :) Jordmora mi har jobbet i mange år og har så og si ikke vært borti det før, så det er relativt sjelden :)

Tuddelu!! Her er jeg, titter bare innom for å se om jeg har gått glipp av noe :P

Stemmer. Har dannet antistoffer i begge de forrige svangerskapene, og det er også påvist denne gangen. Men det er veldig sjelden, det er bare 15% av befolkningen som er RH-negative og kun 5% av oss igjen danner antistoffer, så vanligvis går det helt fint uten at det problemet oppstår :) Jordmora mi har jobbet i mange år og har så og si ikke vært borti det før, så det er relativt sjelden :)
Oki, kjente jeg ble litt bekymret. Men dette er jo mitt første svangerskap, så de vet jo ikke om danner antistoffer eller ikke. Skal ta blodprøve i uke 36 også. KAN det være farlig for mor OG barn eller bare en av oss? Verken lege eller jordmor har forklart meg ordentlig om dette egentlig..

Back
Topp